اخبار ورزشیفوتبال ایران

حسینی:زورمان به استقلال نرسید

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:امروز یکی از بدترین بازی های ما در ۹ هفته اخیر رقم خورد و بر عکس استقلال یکی از بهترین روزهای خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش پیشرو ورزش، مجتبی حسینی در نششت خبری اظهار داشت:نتیجه نشانگر همه چیز است،وقتی تیمی سه بر صفر می بازد همه چیز مشخص است.امروز یکی از بدترین بازی های ما در ۹ هفته اخیر رقم خورد و بر عکس استقلال یکی از بهترین روزهای خود را پشت سر گذاشت.

وی افزود: روز خوبی نداشتیم و یکی از بدترین بازی‌های خود را پشت‌سر گذاشتیم. استقلال باانگیزه‌تر از ما بود. با این حال موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم و روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم که نقطه قوت آنها است. می‌دانستیم ضربات ایستگاهی نقطه قوت استقلال است و به بازیکنان گفته بودیم که ضربه ایستگاهی و کرنر راحت به حریف ندهند چون هم زننده خیلی خوبی دارند و هم بازیکنان قدبلند. جای صحبتی نمی‌ماند بازی را باختیم و باید خودمان را جمع‌وجور کنیم برای دو بازی پیش‌رو.

سرمربی پیکان در مورد اینکه تیمش امروز به هم ریخته بود، اظهار داشت: نه به هم‌ریختگی خاصی نبود. به نظرم بازیکنانم انرژی لازم را برای این بازی نداشتند. زورمان به استقلال نرسید و بازیکنان ما زورشان به بازیکنان استقلال نرسید.

وی در مورد دو بازی آینده مقابل پرسپولیس و سپاهان عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. بازیکنان ما جوان و انرژیک هستند سعی می‌کنیم از این بازی درس بگیریم و این بازی را فراموش کنیم و خودمان را برای بازی‌های آینده آماده کنیم به نام‌ها نگاه نمی‌کنیم و می‌رویم و تلاش می‌کنیم که ان‌شاءالله اتفاقات بهتری بیفتد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا