اخبار ورزشیفوتبال ایران

حذف دراماتیک منچستر سیتی با وجود پیروزی در اتحاد/صعود لیورپول با آتش‌بازی در دراگائو

تاتنهام و لیورپول موفق شدند در دو بازی رفت و برگشت مقابل حریفان خود من سیتی و پورتو پیروز شوند و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان تاتنهام بود تا شاهد یک دیدار جذاب و دیدنی باشیم.

منچستر سیتی ۴ – تاتنهام ۳ 

دو تیم بازی را طوفانی شروع کردن به طوری که در ۲۱ دقیقه اول این بازی شاهد ۴ گل بودیم که سهم هر کدام از تیم‌ها دو گل بود و به نوعی رکورد جدیدی از تعداد گل در مدت زمان کوتاه در لیگ قهرمانان اروپا ثبت شد.

گل‌های این بازی را سون ۷ و ۱۰ و یورنته ۷۳ برای تاتنهام و استرلینگ ۲ گل (۴ و ۲۱) ، برناردو سیلوا ۱۱ و آگوئرو ۵۹ برای من سیتی گل زدند.

در نهایت این شاگردان پوچتینو بودند که در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه (۴-۴) به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله نیمه نهایی شدند.


پورتو یک – لیورپول ۴

در دیگر دیدار این مرحله لیورپول راهی پرتغال شد تا به مصاف پورتو برود. شاگردان کلوپ در دیدار رفت با دو گل پیروز شدند  در دیدار برگشت هم موفق عمل کردند و توانستند با نتیجه ۴ بر یک پیروز شوند تا به مرحله بعد صعود کنند.

گل‌های این بازی را مانه ۲۶، صلاح ۶۵، فیرمینیو ۷۷ و فان دایک ۸۴ برای لیورپول به ثمر رساندند و تک گل پورتو توسط میلیتائو ۶۸ زده شد.

در نهایت شاگردان کلوپ در مجموع با نتیجه ۶ بر یک راهی مرحله نیمه نهایی شدند و کاسیاس و یارانش حذف شدند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا