اخبار ورزشیسایر اخبار

حدادی: راه شهید سلیمانی ادامه دارد

قهرمان پرتاب دیسک آسیا با تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی گفت: این اقدام تروریستی استکبار جهانی بی تردید بی پاسخ نخواهد بود و امیدوارم راه شهیدان اسلام به ویژه راه شهید سلیمانی ادامه داشته باشد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در پی شهادت مظلومانه سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، احسان حدادی پرافتخارترین ورزشکار تاریخ ایران در بازی‌های آسیایی و قهرمان پرتاب دیسک آسیا طی پیامی ضمن تسلیت به مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده گرانقدر شهید سلیمانی، حماقت استکبار جهانی را محکوم دانست و طی پیامی به خانواده ورزش ایران تأکید کرد: بی تردید شهادت اسوه ایمان، اخلاق، شهامت و شجاعت سرباز ولایت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی داغ دردناکی بر دل های عاشق این بزرگ مرد تاریخ برجای گذاشت. این اقدام تروریستی استکبار جهانی بی تردید بی پاسخ نخواهد بود و امیدوارم راه شهیدان اسلام به ویژه راه شهید سلیمانی ادامه داشته باشد.

مردم شهیدپرور ایران اسلامی با واژه “شهید” آشنا هستند و بزرگ مردان زیادی همچو ایشان را در راه اعتلای ایران اسلامی از دست داده اند. ایشان عمر خود را در راه دفاع از کیان و نوامیس ما گذاشتند و غریبانه هم رفتند. این داغ بزرگ را صمیمانه به نمایندگی از خانواده بزرگ دوومیدانی ایران به هموطنان عزیزم تسلیت می گویم.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا