اخبار ورزشیسایر اخبار

حدادی در بروکسل ششم شد+عکس

در مرحله نهایی مسابقات دوومیدانی دایموند لیگ پرتابگر دیسک ایران در جایگاه ششم ایستاد.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، مرحله نهایی مسابقات دوومیدانی دایموند لیگ در شهر بروکسل بلژیک آغاز و در ماده‌های مختلف برگزار می‌شود.
در ماده پرتاب دیسک احسان حدادی تنها نماینده پرتاب دیسک قاره آسیا در جمع برترین پرتابگران جهان با رقبای مطرحی چون دانیل استال از سوئد، فدریک دیکرز از جاماییکا، لوکاس شیدینگر از اتریش، پیوتر مالاچوفسکی از لهستان و اولا استونس از نروژ رقابت کرد که در پایان با پرتابی به طول ۶۴٫۷۵ متر در جایگاه ششم ایستاد.
حدادی پرتاب های خود را با رکوردهای ۶۳.۵۰ متر، ۶۴.۰۷ متر، ۶۴.۷۵ متر ، ۶۰.۹۵ متر ۶۲.۰۲ متر و ۶۱.۳۰ متر به پایان رساند و به مقامی ششمی بسنده کرد.
در این ماده دانیل استال از سوئد با ۶۸٫۶۸ متر اول شد و عنوان قهرمانی پرتاب دیسک دایموند لیگ را کسب کرد، لوکاس شیدینگر از اتریس با ۶۶٫۰۳ متر در جای دوم ایستاد و فدریک دیکرز از جامائیکا با ۶۵٫۲۷ متر سوم شد.
احسان حدادی پس از پایان مسابقات امشب راهی بلاروس می شود تا ادامه تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آغاز کند.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا