اخبار ورزشیسایر اخبار

حدادی: باید همدل و یک صدا شد تا به موفقیت رسید/امیدوارم دوومیدانی از بحران خارج شود

قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: باید همدل و یک صدا شد تا به موفقیت برسیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از فدراسیون دوومیدانی احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا پس از برگزاری مراسم‌تودیع و‌معارفه اظهار داشت: جای دارد صمیمانه از زحمات دلسوزانه عرب در مدت زمان مسئولیتش در پست سرپرستی فدراسیون تشکر کنم. او با درایت و سعه صدر آرامش را به خانواده دوومیدانی آورد و در همان مدت زمان حضورشان سعی کردند تمامی امورات مرتبط با ورزشکاران المپیکی و‌ دیگر ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه را مدیریت کنند. امروز شاهد معرفی مهدی مبینی از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید فدراسیون بودیم. او از قهرمانان این رشته و تیم‌ملی دوومیدانی بوده و در فدراسیون‌های دیگر هم نقش مثبتی در جایگاه خود داشته است. خوشحالم که فردی از جنس همین رشته این مسئولیت را پذیرفته است و صمیمانه برای وی نیز آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: ما دوست داشتیم امروز شاهد برگزاری مراسم تودیع و معارفه رییس فدراسیون باشیم اما این اتفاق نیفتاد. عده ای مصلحت فردی را بر مصلحت ورزش دو و میدانی ترجیح دادند و در نهایت انتخابات ابطال شد. البته جای دارد به تمام عزیزانی که آمدند و در مجمع حاضر شدند خسته نباشید بگویم و همچنین از آقای علی نژادهم‌ سپاسگزارم که به فکر بحران در دو و میدانی ایران هستند.

حدادی تأکید کرد: با انتخاب داوری به عنوان رییس فدراسیون منتظر اتفاقات خوب بودیم. او برنامه‌های خوبی داشت و قرار بود بیاید و‌ به این ورزش کمک کنند. امیدوارم هر چه زودتر فردی اصلح انتخاب شود و دوومیدانی ایران را از این بحران خارج کند.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا با اشاره به نقش مهم کمیته ملی المپیک در حمایت از فدراسیون‌های المپیکی تصریح کرد: بی شک نقش تأثیر گذار کمیته ملی المپیک در ساماندهی ورزشکاران المپیکی پوشیده نیست. کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها می‌توانند با تعامل به پیشبرد اهداف ورزش کشور کمک زیادی کنند. فدراسیون‌ها به تنهایی قادر به ثبت وقایع خوب در ورزش نیستند.

حدادی با اشاره به وضعیت بحرانی ویروس کرونا در کشور و روند تمریناتش گفت: بی شک اتفاقات تلخ اخیر در کشور همه چیز را تحت الشعاع قرار داده و ما نیز مستثنی نیستیم. برنامه تمریناتم را فعلا باید با این شرایط انجام می‌دهم. امیدوارم شر این ویروس به زودی از کل دنیا کنده شود تا همه بازهم به هم نزدیک شوند. باید همدل و یک صدا شد تا به موفقیت رسید. ما ایرانی‌ها مردمان احساسی هستیم و اصلا دوری از هم برای ما سخت است. امیدوارم سال ۱۳۹۹ سالی توأم با موفقیت، سلامتی، تندرستی، شادی و مهربانی برای تک تک ایرانی‌های عزیز باشد و برای همه ورزشکاران المپیکی به خصوص دوومیدانی کاران آرزوی موفقیت دارم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا