اخبار ورزشیسایر اخبار

حدادی:استعداد زیاد است و باید کمک کنیم تا کشف شوند

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: تاکنون و در دوران حرفه ای ورزشی سرم را پیش کسی خم نکردم، اما برای موفقیت دوومیدانی این کار را می‌کنم.
به گزارش پیشرو ورزش، احسان حدادی پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: مسوولیت سنگینی است و پشت تریبون در جمع اعضای مجمع سوگند یاد می کنم که کاری کنم که همه با هم باشیم و با اتحاد می توان این رشته را درست کرد. گفته اند حدادی مدیریت نکرده و بلد نیست اما مدیریت زندگی خودم را بلد بودم که مدال‌آور المپیک شده ام.
وی ادامه داد: در دوومیدانی و در هر دوره المپیک بیش از ۱۴۰ مدال توزیع می شود و ما در ۱۰۰ سال فقط یک مدال گرفتیم. استعداد زیاد است و باید کمک کنیم تا کشف شوند. تاکنون سرم را برای کسی خم‌نکردم اما الان برای موفقیت دوومیدانی این کار را می کنم.
حدادی تاکید کرد: انتخابات تمام شد و حالا این سرباز خود را قبول کنید. ما در بازیهای آسیایی بعدی قطعا می توانیم ۱۰ مدال را کسب کنیم. دوومیدانی پتانسیل زیادی دارد و از تمام جوانی ام در این ۲۰ سال زدم و باز هم می‌زنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا