اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

حجت‌الاسلام والمسلمین زنگنه خبر داد؛ برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه

مسابقات فرهنگی ورزشی شمیم خانواده به همت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پیشرو ورزش، حجت الاسلام والمسلمین زنگنه در نشست خبری که امروز ۳۰ تیر در معاونت امور خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد عنوان کرد: پنجمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی شمیم خانواده، ویژه فرزندان پاسداران طی روزهای آتی به میزبانی سپاه لرستان برگزار می شود.

معاون امور خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این دوره از مسابقات به همت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، در ۷ رشته ی آمادگی جسمانی، شنا، تیراندازی بادی، والیبال، فوتسال، تکواندو و کشتی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین زنگنه اظهار کرد: افتتاحیه این مسابقات در روز سوم مرداد با حضور یکی از فرماندهان ارشد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: برای نفرات برتر تصمیم به اعطای سفر مشهد و کربلا داریم که فعلا به جزئیات این موضوع نمی‌پردازیم؛ بیش از ۶۰ رده داریم که در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی افزود: این جشنواره در راستای ارتقای سلامت جسمی فرزندان پاسدار، ایجاد روحیه و نشاط بین خانواده سپاه، نخبه یابی ورزشی در سطح فرزندان پاسدار، ایجاد مودت بین فرزندان پاسدار و خانواده آنها در سراسر کشور و… برگزار می‌شود.

همچنین در این نشست جناب سرهنگ حمید باقری مسئول تربیت بدنی و اردویی معاونت امور خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سوالات خبرنگاران در راستای برگزاری این دوره از مسابقات پاسخ گفت.

گفتنی است سرهنگ باقری بعنوان دبیر این دوره از مسابقات نیز حضور خواهد داشت.

سرهنگ باقری همچنین از تعامل سازنده این معاونت با وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت بزودی با وزارت ورزش ورزش و جوانان تفاهم نامه همکاری منعقد خواهیم کرد.

وی همچنین از برگزاری جلساتی با معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و بیان داشت در آینده نزدیک نیز برنامه های خوبی را با مشارکت وزارت ورزش در سطح کشور انجام خواهیم داد.

سرهنگ حمید باقری در پایان نیز افزود یکی دیگر از برنامه های مهم این معاونت تعامل سازنده با رسانه های کشورمان است تا اقدامات تلاشگرانه ی این معاونت را در سطح کشور پوشش دهند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا