اخبار ورزشیورزش بانوان

جهان‌نجاتی: مسئولان مالی شهرداری سیرجان شیطنت می‌کنند

مدیرفنی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: شهردار با پرداخت بخشی از قرارداد ما موافقت کرده اما مسئولان مالی کمی شیطنت کرده‌اند.

به گزارش پیشرو اسپرت،مریم جهان‌نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره صحبت‌هایی که در خصوص عدم حضور این تیم مقابل ملوان در لیگ برتر فوتبال بانوان مطرح شده، اظهار داشت: ما می‌خواستیم مسئولان را تحت‌الشعاع قرار دهیم. شهرداری سیرجان هر سال جزو حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌ها از نظر پرداخت‌های مالی بود.

وی افزود: هر سال ۲ هفته اول ۲۰ درصد و در هفته چهارم ۴۰ درصد قراردادمان را می‌گرفتیم اما امسال این اتفاق رخ نداده است. با اینکه شهردار موافقت کرده اما مسئولان مالی شیطنت کرده‌اند و قرارداد ما را نداده‌اند. البته تمام پاداش‌هایی را که مربوط به برد تیم بوده گرفته‌ایم اما هیچ بخشی از قراردادمان پرداخت نشده است.

مدیر فنی شهرداری سیرجان در پاسخ به این سوال که اگر بخشی از قرارداد شما واریز نشود، مقابل ملوان بازی نخواهید کرد، یادآور شد: اینطور نیست، من با شهردار صحبت کردم. حتی هتل‌مان را برای بازی با ملوان رزرو کرده‌ایم.

جهان‌نجاتی درباره تیم ملوان، خاطرنشان کرد: بازیکنان ملی امسال پخش شده‌اند به همین دلیل لیگ جذاب‌تر شده است. ملوان هم امسال نتایج خوبی گرفته و تیم رو به پیشرفتی است.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =

دکمه بازگشت به بالا