اخبار ورزشیورزش بانوان

جهان‌نجاتی: امسال ۵ تیم برای قهرمانی می‌جنگند/۳ بازیکن اصلی تیم را از دست دادیم

مدیرفنی تیم فوتبال شهرداری سیرجان گفت: ما در فصل نقل و انتقالات ۳ بازیکن اصلی‌مان را از دست دادیم و بازیکنی جایگزین نکردیم.

به گزارش پیشرو اسپرت، مریم جهان‌نجاتی مدیرفنی تیم فوتبال شهرداری سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شروع خوبی که تیمش در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر داشت، گفت: متاسفانه در فصل یارگیری ۳ بازیکن را که جزو ارنج اصلی ما بودند از دست دادیم و نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم به همین دلیل به بازیکنان نوجوان و جوان‌مان اعتماد کردیم.

وی درباره دیدار با هیات البرز، عنوان کرد: در حالی که حریف از بازیکنان خوبی مانند سارا قمی و … بهره می‌برد ما نیمه اول روی تنها موقعیت حریف یک گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم اما در نیمه دوم یک بازیکن ۱۵ ساله را که عضو تیم ملی نونهالان و نوجوانان بود وارد زمین کردیم. این بازیکن علاوه بر اینکه گل تساوی را زد، گل برتری را هم برای ما به ثمر رساند. در ادامه ما یک گل دیگر زدیم و ۳ بر یک پیروز شدیم.

جهان‌نجاتی درباره شرایط تیم‌ها در لیگ امسال، عنوان کرد: امسال فصل نقل و انتقالات عجیبی داشتیم؛ این تغییرات نشان می‌دهد لیگ ما به سمت حرفه‌ای شدن گام برمی‌دارد و فوتبال بانوان برای باشگاه‌ها مهم شده است. آذرخش کردستان تعداد زیادی بازیکن گرفته، سپاهان هم همین طور، بنابراین امسال این طور نیست که یک تیم با اختلاف زیاد از مدت‌ها قبل قهرمان شود. سال گذشته که ما نایب‌قهرمان شدیم با تیم سوم ۱۱ امتیاز اختلاف داشتیم اما امسال ۵ تیمی که برای قهرمانی می‌جنگند رقابت نزدیکی دارند.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا