اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

جهانبخش: گلی که زدم باورنکردنی بود

علیرضا جهانبخش پس از درخشش در بازی مقابل آیندهوون در خصوص شرایط تیم فاینورد صحبت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، در رقابت‌های لیگ هلند، علیرضا جهانبخش در دیدار مقابل آیندهوون شاهکار به پا کرد و توانست در ۲۸ دقیقه به عنوان یار تعویضی ۲ گل به ثمر رساند و بازی باخته فاینورد را به تساوی کشاند.

جهانبخش پس از سال ۲۰۰۸ به اولین بازی تاریخ فاینورد بدل شد که توانست به عنوان یار تعویضی ۲ گل به ثمر رساند.

ستاره ایران پس از این درخشش در مصاحبه با سایت تلویزیونی فاینورد گفت: آنها همیشه از ما عقب هستند. از زمانی که من به اینجا آمدم، بازی‌های خانگی واقعا احساسی متفاوت دارند. می‌دانم چقدر نمایش فاینورد برای مردم اینجا اهمیت دارد به خصوص این فصل که از ابتدا در اوج و صدر بودیم. هواداران در بازی‌های خانگی و خارج از خانه با شور و هیجان بازی را تماشا می‌کنند.

وی ادامه داد: ابدا روی ما فشاری نیست. ما بازی به بازی جلو می‌رویم. درست است که صدر را حفظ کردن بسیار کار سختی است ولی من فکر می‌کنم ما کیفیت کافی داریم تا در صدر بمانیم. فصل طولانی است و ما در تلاشیم بازی به بازی پیش رویم و برای برد به میدان برویم.

جهانبخش در خصوص گل دوم خود در دقیقه ۶+۹۰ گفت: باورنکردنی بود. من فکر می‌کنم ما در این بازی ۳۵ شوت زدیم در حالی که حریف (آیندهوون) ۵ یا ۶ شوت به سمت دروازه ما زد. من فکر می‌کنم می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی را دریافت کنیم و ۲ امتیاز را از دست دادیم. تعویضی‌ها امشب عالی کار کردند.

ستاره ایرانی فاینورد گفت: فکر می‌کنم در نیمه اول این احساس را داشتیم که می‌توانیم هر لحظه موقعیت‌هایی ایجاد کنیم. بعد از کارت قرمز ما واقعاً با تمام قوا پیش رفتیم. ذهنیت در تیم ما باورنکردنی است. بعد از ۲-۲ هنوز هم می‌خواستم پیش بروم ولی نشد. ما باید به این روند ادامه دهیم. خوشبختانه ذهنیتمان به ما کمک خواهد کرد تا قهرمان شویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا