اخبار ورزشیفوتبال جهان

جهانبخش: اورتون مستحق برد مقابل ما بود

هافبک ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه برایتون گفت: اورتون مستحق برد مقابل ما بود چون بهتر از ما بازی کرد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته در ادامه هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، برایتون در گودیسون پارک میهمان اورتون بود و با نتیجه ۳ بر یک متحمل شکست شد. در این بازی علیرضا جهانبخش از ابتدا بازی در ترکیب تیمش حضور داشت. وی در دقیقه ۲+۹۰ در برخورد با یری مینا مدافع کلمبیایی اورتون دچار مصدومیت از ناحیه پای راست شد و بالاجبار از زمین بیرون رفت تا تیمش را که ۳ تعویض خود را انجام داده بوده ۱۰ نفره کند.

جهانبخش پس از این بازی در مصاحبه با سایت باشگاه برایتون گفت: اورتون مستحق برد مقابل ما بود چون بهتر از ما بازی کرد. ما در نیمه اول بازی خیلی خوب بازی کردیم و موفق شدیم بازی با تساوی یک بر یک به پایان ببریم. اما در نیمه دوم آنچه که می خواستیم نشد. ما در این بازی مالکیت توپ خوبی نداشتیم و به همین خاطر مجازات شدیم. در خط دفاع نیز ما به عنوان یک تیم مثل ۳ بازی اخیر عمل نکردیم.

وی افزود: هواداران به خاطر بازی های قبلمان از ما انتظار دارند اما ما در این بازی ها بدشانسی آوردیم. همه با جدیت کار کردیم ولی آنچه باید می شد اتفاق نیفتاد.

هافبک ملی پوش کشورمان از وضعیت خودش در لیگ جزیره گفت: این چهارمین بازی من در ترکیب ثابت برای برایتون بود و هنوز در هر بازی تلاش می کنم تا خود را هماهنگ تر کنم. امیدوارم دقایق بیشتری در ترکیب تیم باشم اما این را نیز می دانم که در ترکیب ثابت قرار گرفتن سخت است. اینجا رقابت متفاوت است و اینجا سرعت بازی ها زیاد است. من باید به این موضوع عادت کنم و خودم را با آن تطبیق دهم. از خودم انتظار زیادی دارم و می خواهک بازی های بیشتری را برای باشگاه انجام دهم تا بهترین عملکرد را برای باشگاه داشته باشم. عملکرد خوبی را اخیر داشتیم هم داخل و همئ خارج از خانه به پیروزی رسیدیم اما ما به امتیاز کامل بازی هفته نیاز داریم و این برای ما مهم است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا