اخبار ورزشیسایر اخبار

جلسه مسئولان فدراسیون تیراندازی با مقامات ارشد وزارت دفاع

مسئولان فدراسیون تیراندازی هفته آینده قرار است با مقامات ارشد وزارت دفاع نشستی را در خصوص حل مشکل تولید و ورود مهمات برگزار کنند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فدراسیون تیراندازی و ورزشکاران این رشته سالهاست که با کمبود فشنگ و مهمات روبه‌رو هستند به طوری که برای حضور در میادین مهم به اردوی تدارکاتی می‌روند تا هم سلاح‌ها را به روز کرده و هم بتوانند مقداری فشنگ و مهمات به کشور وارد کنند.

قبل از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی نیز قرار بود ملی‌پوشان با حضور در هانوفر اردوی تدارکاتی را برگزار کرده و سلاح‌های خود را به روز کنند اما این اتفاق رخ نداد و سفر به هانوفر لغو شد.

به دنبال حل همیشگی مشکلات فشنگ و ورود مهمات قرار است فدراسیون تیراندازی هفته آینده جلسه‌ای را با مسئولان ارشد وزارت دفاع داشته باشد. در این جلسه در خصوص مشکلات تولید یا وارد کردن سلاح و مهمات بحث خواهد شد تا گره از مشکلات تیراندازان باز شود.

مسئولان فدراسیون تیراندازی با ابراز خوشحالی از این اتفاق پیش‌بینی کرده‌اند در صورت حل مشکل می‌توانند یک هفته تا ۱۰ روز از کشوری مانند ترکیه فشنگ و مهمات وارد کنند.

نمایندگان فدراسیون تیراندازی با این امید به جلسه خواهد رفت که مشکل فشنگ برای همیشه حل شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا