اخبار ورزشیفوتبال ایران

جلالی: همه از نساجی توقع داشتند با اصالت بازی کند

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: فکر می‌کنم چیزی که همه از نساجی توقع داشتند همین بود که با اصالت بازی کند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، مجید جلالی پس از برتری ۳ بر یک مقابل سپیدرود اظهار داشت: ما در  فشردترین روز لیگ به رشت آمدیم. سخت و پر فشار بود. این مسابقه برای سپیدرود مرگ و زندگی بود و به بچه ها گفتم که بازی شان و منزلت است و شما نسبت به فوتبال تعهد دارید و باید از صداقت و پاکی دفاع کنید. فکر می‌کنم چیزی که همه از نساجی توقع داشتند همین بود که با اصالت بازی کند.

وی ادامه داد: مایلم این برد را به هواداران تیم مان تقدیم کنم که منتظر موفقیت ما بودند.
سرمربی نساجی در مورد شرایط سپیدرود گفت: آنها به مراتب بیشتر از ما زیر فشار بودند و استرس عملکردشان را با نقصان مواجه کرده بود تمام موقعیت هایی که آنها داشتند روی ضربات آزاد مانند کرنر و خطا بوده اما در جریان بازی ما توپ را بهتر چرخاندیم.

وی ادامه داد: همانطور که دوست داشتم تیمی از بوشهر کرمان و حتی شیراز در لیگ برتر حضور داشته باشند دوست دارم نماینده رشت هم در لیگ برتر باشد و خوشحال می‌شوم.
جلالی عنوان کرد: نباید مشکلات تیم‌های ریشه دار و پرهوادار را به گردن فدراسیون بیندازیم خودم در شمال کشور مربیگری می‌کنم و به وضح می‌بینم که آینده برای این تیم‌ها نیست چون هیچ ساختاری ندارند. باشگاه نساجی و سپیدرود حدود ۶۰ سال قدمت دارند، اما ساختار ندارند. امکان دارد یک سال خوب نتیجه بگیرند و در لیگ باشند، اما همیشگی نیست. باید ساختار وجود داشته باشد.
سرمربی نساجی گفت: منابع مالی باید مشخص باشد. کلا در نیم فصل دوم ۱۰ درصد به ما دادند، آن هم ۵ درصد به خاطر شکست مقابل نفت آبادان جریمه مان کردند. در مجموع به هیچ وجه در کشور ما فوتبال نمی‌تواند خصوصی باشد.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا