اخبار ورزشیفوتبال ایران

جلالی: لیگ باید اواسط تیر تمام شود/ این برنامه به ضرر همه فوتبال است

سرمربی تیم گل گهرسیرجان گفت: بازی‌ها حداکثر تا پایان خردادماه و نهایت اواسط تیرماه انجام شوند، اما اگر این تاریخ بخواهد ادامه‌دار شود مشکلات زیادی به وجود می‌آید.

به گزارش پیشرو اسپرت ،  مجید جلالی، سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در گفت‌و‌گو با برنامه «ورزش تعطیل نیست» در شبکه ورزش درباره وضعیت ادامه لیگ برتر فوتبال گفت: ما در یک وضعیتی قرار داریم که حتی بالاترین شخصیت‌های سیاسی کشور هم از یک ماه آینده خبردار نیستند و نمی‌توانند بگویند چه اتفاقی می‌افتد. ما نظر شخصی خودمان را می‌گوییم ولی همه این‌ها منوط بر این است که ببینیم وضعیت آینده کشور در ارتباط با بیماری کرونا به چه شکل می‌شود. بنابراین ما نمی‌توانیم یک چیز روشنی بگوییم.

این سرمربی ادامه داد: البته اگر نظر شخصی من را بخواهید باید بگویم بهترین شکل این است که بازی‌های لیگ برتر ادامه پیدا کند، اما اگر بخواهد دیر انجام شود حتماً با مشکلات زیادی برای تیم‌ها و بازیکن‌ها به وجود می‌آید. من فکر می‌کنم این نامنظمی در برنامه‌ها نه تنها در این فصل، بلکه لیگ فصل‌های بعد را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: به نظرم باید هر چه سریع‌تر یک تصمیم قاطع بگیرند. یا بگویند با تمام مشکلاتی که وجود دارد ولی بازی‌های لیگ بدون تماشاگر برگزار می‌شود و یا بگویند کلاً لیگ برگزار نمی‌شود.

جلالی در رابطه با اینکه زمان مطلوب برای از سرگیری مسابقات لیگ از نظر او چه زمانی است، اظهار داشت: ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که بازی‌ها حداکثر تا پایان خردادماه و نهایت اواسط تیرماه انجام شوند، اما اگر این تاریخ بخواهد ادامه‌دار شود مشکلات زیادی به وجود می‌آید.

این سرمربی بیان کرد: با این برنامه‌ریزی‌ها ممکن است شروع فصل بعد به آبان ماه موکول شود و این چیزی نیست که به صلاح فوتبال باشد.

جلالی در پایان با اشاره به اینکه از طرف سازمان لیگ از او و باشگاه گل‌گهر نظرخواهی نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: با این حال من خودم یک ماه پیش یک نامه‌ای به سازمان لیگ نوشتم و پیشنهادم مبنی بر اینکه بازی‌ها انجام شود را ارائه کردم. پیشنهاد من این بود که تمرینات از دهم یا پانزدهم اردیبهشت شروع شود و اواخر اردیبهشت نیز بازی‌ها از سر گرفته شود. چه بازی‌ها انجام شود و چه انجام نشوند، مطمئن باشید هیچ‌کس از داخل این برنامه‌ها سود نخواهد کرد و به ضرر فوتبال و همه تیم‌ها خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا