اخبار ورزشیفوتبال ایران

جلالی: در این ۴ بازی سختی کار را به معنی واقعی لمس کردم/باشگاه ۲ هفته است برای جذب خلعتبری تلاش می‌کند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در این ۴ بازی که کنار تیم بودم به معنی واقعی سختی کار را لمس کردم.

به گزارش پیشرو ورزش، مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص آخرین شرایط تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: در این ۴ بازی که کنار تیم بودم انصافاً به معنی واقعی سختی کار را لمس کردم. واقعیت این است که همه ما مسؤولیت بسیار سنگینی داریم چون نساجی هوادارانی دارد که این تیم را با قلب و روحشان دوست دارند و حتی نتایج این تیم زندگی آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: این مسائل همه مسؤولیت ما را سنگین می‌کند و  جا دارد از همین جا از آقای حدادیان مالک باشگاه و اعضای هیأت مدیره و همچنین آقای سیف‌الله پور تشکر کنم چون واقعا شبانه روزی در کنار ما مشغول کار هستند تا شرایط را تغییر بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم تمام کاری که باید برای نساجی انجام شود در همین فاصله‌ای است که مشغول گذراندن آن هستیم. رضا  حدادیان با وجود مشکلاتی که دارد پای کار ایستاده و بعضاً شاهد هستم خودش با بازیکنان وارد مذاکره می‌شود و با آنها حرف می‌زند. در نیم فصل جذب بازیکن کار بسیار سختی است و بعضاً با بازیکن حرف می‌زنیم و توافق می‌کنیم اما باشگاه‌های آنها با ما کنار نمی‌آیند. طبیعی است آنها می‌خواهند بازیکنانشان را حفظ کنند و همین موضوع کار ما را مشکل می‌کند. با این وجود از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا نفرات خوبی را جذب کنیم، هر چند نمی‌توانم اسمی از بازیکنان ببرم و فعلا چند نفر فعلا به ما اضافه شده‌اند.

جلالی در خصوص آخرین وضعیت خلعتبری و این که این بازیکن خودش ابراز تمایل کرده به نساجی بیاید، عنوان کرد: نزدیک به دو هفته است که تمام عوامل باشگاه به دنبال این موضوع هستند که خلعتبری را جذب تیم کنند. جا دارد از استاندار مازندران هم تشکر کنم که در حال کمک به ما در این مقطع است و امیدوارم تمام این تلاش‌ها ثمربخش باشد چون می‌دانیم  که در نیم فصل دوم کار بسیار سختی داریم.

وی در پاسخ به این سوال که در این مدت بیشتر روی مباحث فنی کار کرده و یا این که سعی داشته بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده و مهیای نیم فصل کند، گفت: روز گذشته یک بازی دوستانه مقابل پیکان داشتیم و وقتی نیمه اول تمام شد، چون یکی دو موقعیت به حریف داده بودیم بازیکنان ما به شدت عصبی و ناراحت بودند. آنها با همه وجود تلاش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند که مشکلات حل شود و ما هم بارها با یکدیگر صحبت کرده‌ایم که باید شرایط را تغییر بدهیم. خوشبختانه همه مسؤولیت را قبول کرده‌اند و از فردا هم قرار است تمریناتمان را سبک‌تر کنیم و آماده بازی با آلومینیوم شویم که واقعا برای ما مهم و حیاتی است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا