اخبار ورزشیفوتبال ایران

جلالی: امروز سنجیده بازی کردیم/استقلال تیم کمی نیست

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت:ما امروز سنجیده بازی کردیم و این برد می‌تواند نوید بخش روزهای خوبی در آینده باشد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس از سیرجان، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت:در وهله اول این روز خوب و بزرگ را برای فوتبال سیرجان به همه مردم شهر و مسئولان تبریک می‌گویم و باعث افتخارم این است که در این تیم کار می‌کنم. از همه مسئولان و مردم ممنون هستم که با حمایت و انرژی از تیم ما حمایت کردند.

وی افزود: ما امروز سنجیده بازی کردیم و این برد می‌تواند نوید بخش روزهای خوبی در آینده باشد.

سرمربی گل گهر با اشاره به غیبت تماشاگران در مسابقه امروز عنوان کرد: ما امروز میزبان بودیم. راجع به این موضوع با بچه‌ها صحبت کرده بودم بازی بدون تماشاگر برگزار شد که فکر می‌کنم نبودن آنها روی جو و فضای استادیوم تأثیرگذار بود.

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره پیشرفت بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: خوشحالم که بچه‌های ما پیشرفت می‌کنند بچه‌هایی که نیم‌فصل اول بودند و حالا کیفیت بهتری دارند. حسینی، وکیا، برازی و… نیم‌فصل اول هم بودند اما الان با کیفیت خوبی بازی می‌کنند و من از این جهت خوشحالم.

جلالی همچنین در خصوص داوری خاطرنشان کرد:‌ به نظرم بد نبود. آن اعتراضی که ما داشتیم و منجر به اخراج یکی دو مربی شد روی اوتی بود که از سمت ما بیرون رفت و حریف بلافاصله انداخت که آنها صاحب موقعیت شدند اما در مجموع داوری خوب قضاوت کرد.

وی درباره اینکه شما ابراهیمی را گذاشته بودید تا قائدی را مهار کند اما او نتوانست این کار را انجام دهد، تصریح کرد: قائدی بازیکن قابلی است اما ما کاملاً‌ برنامه داشتیم و توانسیم او را کنترل کنیم. ما روبه‌روی تیمی بازی کردیم که استقلال است و تیم کمی نیست. ابراهیمی نیمه دوم بهتر کار کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هفده =

دکمه بازگشت به بالا