اخبار ورزشیورزش بانوان

جعفری: برخی از داوران ما فقط فریاد می‌زنند

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: داوری لیگ امسال در مجموع خوب بود اما آنها لازم است که بازیکنان و مربیان را درک کنند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، لیگ برتر فوتبال بانوان پنجشنبه شب با قهرمانی شهرداری بم به پایان رسید و این تیم بدون شکست جام قهرمانی را بالای سر برد.

مرضیه جعفری سرمربی شهرداری بم درباره لیگ امسال، اظهار داشت: لیگ امسال از کیفیت بیشتری برخوردار بود و همه تیم‌ها خیلی خوب فوتبال بازی کردند. به نظر می‌رسید در لیگ امسال سرمایه‌گذاری خوبی روی تیم‌های بانوان صورت گرفته بود اما زمان لیگ طولانی بود که همین به تیم‌ها آسیب رساند. البته به خاطر بازی‌های تیم ملی، باشگاه‌ها باید کنار می‌آمدند. خوبی لیگ امسال این بود که مسابقات طبق روال و بانظم برگزار شد.

وی درباره برگزاری مسابقات در نوبت عصر، خاطرنشان کرد: من با برگزاری مسابقات در بعدازظهرها موافق نیستم چون به تیم بانوان تایم تمرین در بعدازظهر نمی‌دهند. اگر امکاناتی که در اختیار تیم مردان بود به بانوان هم می‌دادند مسابقات بعدازظهر برگزار می‌شد بهتر بود اما در شهر ما فقط همین چند وقت اخیر نوبت تمرین در بعدازظهر را داده بودند. در فصل زمستان بهتر است مسابقات صبح برگزار شود چون بانوان شرایطی دارند که شاید نتوانند بعدازظهر تمرین کنند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در ادامه صحبت‌هایش درباره داوری‌ها، گفت: به نظرم داوری باید بهتر شود. برخی از داوران فوق‌العاده بودند و برخی نیز به تجربه نیاز دارند همان طور که ما مربیان به تجربه نیاز داریم اما نکته اصلی در داوری لیگ امسال این بود که باید درک آنها بیشتر شود.

جعفری افزود: من مسابقه مردان را می‌بینم که داور چطور با مربیان و بازیکنان در زمین صحبت می‌کند اما در بانوان برخی از داوران فقط فریاد می‌زنند. برخی از داوران ما با وجود سابقه زیاد نیاز دارند که بازیکنان و مربیان را درک کنند. من اعتقاد دارد یکی از مواقعی که ممکن است در جنجال بازی دخالت داشته باشد داوری است. در مجموع داوری امسال خوب بود.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا