اخبار ورزشیفوتبال جهان

جزئیات حقوق مسی از حضور در لیگ قهرمانان و تمام رقابت‌های بارسلونا + جدول

در ادامه گزارش ال‌موندو از قرارداد عجیب مسی با بارسلونا، این رسانه از میزان درآمد فوق ستاره بارسلونا از لیگ قهرمانان، لالیگا و کوپا‌دل‌ری و کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا پرده برداشت.

به گزارش پیشرو ورزش، ال‌موندو مادرید در گزارشی از قرارداد عجیب مسی با بارسلونا پرده برداشت که می‌توانید جزئیات آن را در اینجا بخوانید.

طبق گزارش ال‌موندو، اگر مسی بتواند در ۶۰ درصد بازی‌ها بارسلونا حضور داشته باشد رقم ۱,۶۵۶,۰۳۴ میلیون یورو را دریافت می‌کند. مسی از سال ۲۰۱۷ تاکنون در ۳ فصل توانسته این رقم را بدست آورد و از این اتفاق ۴,۹۶۸,۱۰۲ میلیون یورو بدست آورد.

فوق ستاره بارسلونا با صدرنشینی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۱,۶۵۶,۰۳۴ میلیون یورو، رسیدن به مرحله حذفی ۹۴۶,۳۰۵ هزار یورو، رسیدن به یک چهارم نهایی ۱,۴۱۹,۴۵۸ میلیون یورو، رسیدن به نیمه نهایی ۱,۴۱۹,۴۶۱ میلیون یورو و فینالیست شدن در لیگ قهرمانان اروپا ۱,۴۱۹,۴۶۱ میلیون یورو بدست آورد.

اگر مسی در لیگ قهرمانان اروپا بتواند قهرمان شود مبلغ ۳,۵۴۸,۶۴۴ میلیون یورو از بارسا پول خواهد گرفت.

در لالیگا اگر بارسلونا قهرمان شود، مسی ۲,۳۶۵,۷۶۶ میلیون یورو پول می‌گیرد و در صورت قهرمانی در کوپا‌دل‌ری این بازیکن ۵۹۱,۴۴۲ هزار یورو دستمزد خواهد گرفت.

فوق ستاره بارسلونا در صورت کسب عنوان بهترین بازیکن فیفا از بارسلونا ۵۹۱,۴۴۲ هزار یورو پول می گیرد.

در گزارش قبل گفته شد که مسی به خاطر تمدید قرارداد ۹۷ میلیون یورو و حق وفاداری ۶۶ میلیون یورو پول می‌گیرد. البته در خصوص «حق‌پخش» نیز مسی، این ۱۷ میلیون یورو به خاطر تمدید و ۱۱ میلیون یورو به خاطر حق وفاداری دریافت کرده است که مجموع آن ۱۱۵ میلیون یورو به خاطر تمدید و ۷۷ میلیون یورو به خاطر حق وفاداری می‌شود.

البته مسی در خصوص «حق پخش» نیز در هر حضورش در مسابقه‌ای پول گرفته است. طبق گزارش ال‌موندو مجموع دستمزدهایی که مسی از بارسا تاکنون به خاطر بازی در بارسا گرفته ۴۳۶,۸۰۹,۴۶۴ یورو ذکر شده است. او برای «حق‌پخش» نیز ۷۶,۷۳۱,۰۸۱ یورو دریافت کرده است.

جزییات پول‌های مسی به دلیل بازی در بارسلونا در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ میزان پولی که باید مسی می‌گرفت میزان پولی که مسی دقیقا دریافت کرد
اگر مسی در ۶۰ درصد مسابقات بارسا حضور داشته باشد ۱,۶۵۶,۰۳۴ ۱,۶۵۶,۰۳۴ ۱,۶۵۶,۰۳۴ هنوز این میزان بدست نیامده و مسی چنین پولی نگرفته ۶,۶۲۴,۱۳۶ ۴,۹۶۸,۱۰۲
اگر بارسلونا صدرنشین گروهش در لیگ قهرمانان اروپا شود ۱,۶۵۶,۰۳۴ ۱,۶۵۶,۰۳۴ ۱,۶۵۶,۰۳۴ یوونتوس در گروه بارسا صدرنشین شد ۶,۶۲۴,۱۳۶ ۴,۹۶۸,۱۰۲
اگر بارسلونا راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شود ۹۴۶,۳۰۵ ۹۴۶,۳۰۵ ۹۴۶,۳۰۵ ۹۴۶,۳۰۵ ۳,۷۸۵,۲۲۰ ۳,۷۸۵,۲۲۰
اگر بارسلونا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد ۱,۴۱۹,۴۵۸ ۱,۴۱۹,۴۵۸ ۱,۴۱۹,۴۵۸ —- ۵,۶۷۷,۸۳۲ ۴,۲۵۸,۳۷۴
اگر بارسلونا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد بارسا به رم باخت ۱,۴۱۹,۴۶۱  بارسا به بایرن باخت —– ۵,۶۷۷,۸۴۴ ۱,۴۱۹,۴۶۱
اگر بارسلونا فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شود مسی باید ۱,۴۱۹,۴۶۱ یورو می‌گرفت که در هیچ سالی نرسید به لیورپول باخت —- —– ۵,۶۷۷,۸۴۴ صفر
اگر بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود مسی باید ۳,۵۴۸,۶۴۴ یورو می‌گرفت که در هیچ سالی نرسید —- —- —– ۱۴,۱۹۴,۵۷۶ صفر
اگر بارسلونا قهرمان لالیگا شود ۲,۳۶۵,۷۶۶ ۲,۳۶۵,۷۶۶ رئال قهرمان شد  —- ۹,۴۶۳,۰۶۴ ۴,۷۳۱,۵۳۲
اگر بارسلونا قهرمان کوپادل‌ری شود ۵۹۱,۴۴۲ بارسا به والنسیا باخت بارسا به بیلبائو باخت —- ۲,۳۶۵,۷۶۸ ۵۹۱,۴۴۲
اگر مسی بهترین بازیکن سال فیفا شود مودریچ بهترین بازی شد ۵۹۱,۴۴۲ لواندوفسکی بهترین بازیکن شد —- ۲,۳۶۵,۷۶۸ ۵۹۱,۴۴۲
حق تمدید برای مسی ۹۷,۹۴۱,۲۵۰
حق وفاداری ۶۶,۲۴۰,۴۶۲
مجموع ۴۷۱,۹۵۱,۹۶۰ ۴۳۴,۸۰۹,۴۶۴

در تصویر زیر نیز میزان پولی که مسی در بارسلونا به خاطر حق‌پخش گرفته شده است را مشاهده کنید. بند‌ها به مانند بالا نوشته شده است و مسی در مجموع بیش از ۷۶ میلیون یورو دستمزد دریافت کرده است.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا