اخبار ورزشیتوپ و تور

جام واگنر:شکست ملی پوشان والیبال مقابل لهستان در اولین گام

تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های جام واگنر مقابل لهستان قرار گرفت و نتیجه را به میزبان واگذار کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی والیبال کشورمان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می کند، امروز از ساعت ۲۲:۵۰ به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در جام واگنر مقابل تیم ملی لهستان، میزبان این تورنمنت قرار گرفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹ ، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۷ به سود لهستان خاتمه پیدا کرد.

 

بهروز عطایی برای شروع این مسابقه که در حضور بیش از ۱۴ هزار تماشاگر لهستانی آغاز شد از ترکیب محمدطاهر وادی، امیرحسین توخته، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی‌اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.

رقابت های جام واگنر امروز با دیدار تیم های صربستان و آرژانتین آغاز شد که این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود آرژانتین خاتمه پیدا کرد.

 

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن بازیکنان شرکت کننده تیم ایران در جام واگنر هستند.

هدایت تیم ملی والیبال ایران برعهده بهروز عطایی به عنوان سرمربی است و اکبر محمدی (سرپرست)، علیرضا طلوع‌کیان، عظیم جزیده و احمد لاهوتی (مربیان)، یاناس (مربی بدنساز)، رضا قلی‌پور (تراپیست)، حسین خوریانی (آنالیزور) دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات هستند.

 

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از ۲۷ تا ۲۹ مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار می شود. شاگردان عطایی در دومین مسابقه خود در این دوره از رقابت ها فردا از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی مقابل صربستان قرارخواهند گرفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =

دکمه بازگشت به بالا