اخبار ورزشیورزش بانوان

جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا:شکست تیم ملی پوشان ایران مقابل چین

تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات جام ملت‌های آسیا مغلوب چین شد.

به گزارش پیشرو ورزش، بیستمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا ۲۰۲۲ از روز پنج شنبه به میزبانی هند آغاز شد. تیم ملی فوتبال زنان ایران (یکشنبه) در دومین دیدار خود از ساعت ۱۳:۳۰ مقابل تیم چین، پرافتخار ترین تیم مسابقات صف آرایی کرد و با نتیجه ۷ بر صفر شکست خورد.

زهره کودایی، بهناز طاهرخانی (کاپیتان)، غزاله بنی طالبی، فاطمه عادلی، ملیکا متولی، ملیکا محمدی، زهرا سربالی، هاجر دباغی، ثنا صادقی، افسانه چترنور و سمانه چهکندی ترکیب ۱۱ نفره ایران با هدایت مریم ایراندوست را تشکیل دادند.

چین در نیمه نخست، بازی هجومی و پرفشاری داشت و با نفوذ از سمت راست فشار زیادی روی دروازه ایران ایجاد کرد. کودایی چندین موقعیت را از چینی‌ها گرفت و در نهایت نیمه نخست با برتری ۲ بر صفر چین به پایان رسید. در نیمه دوم نیز نایب قهرمان مسابقات جام جهانی فشار را بر روی دروازه ایران بیش‌تر کرد، چینی‌ها مانند نیمه نخست نیز بیش‌تر حملات خود را از سمت راست طراحی کردند. در پایان دیدار دو تیم ایران و چین با برتری ۷ بر صفر به سود پرافتخار ترین جام ‏‬ به پایان رسید.

 

خبر:شهرزاد قاسم زاده نوا/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا