اخبار ورزشیفوتبال ایران

جام شهدا قرعه‌کشی شد؛ پرسپولیس حریف سایپا شد، ماشین و فولاد به هم رسیدند

قرعه کشی جام شهدا در اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران برگزار شد و ۴تیم شرکت کننده در این تورنمنت حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس،مراسم قرعه کشی چهارمین دوره جام شهدا با حضور نمایندگان ۴باشگاه پرسپولیس، سایپا، فولادخوزستان و ماشین سازی تبریز و همچنین با حضور عزیزالله محمدی (رئیس ستاد برگزاری جام شهدا)، کاظم اولیایی و نماینده بنیادشهدا در محل اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران برگزار شد.

در این تورنمنت که روزهای دوم و چهارم مرداد انجام می‌شود، طبق برنامه اعلام شده، بازی اول از ساعت ۱۶تا۱۸ و بازی دوم از ساعت ۱۹تا۲۱ روز دوم مرداد در ورزشگاه شهرقدس برگزار می‌شود.

در صورتیکه یک بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد به صورت مستقیم وارد ضربات پنالتی می‌شود. ضمن اینکه به تیم‌های اول تا سوم مدال و حکم داده خواهد شد.

براساس این قرعه کشی، ماشین سازی و فولادخوزستان در بازی اول و پرسپولیس و سایپا در بازی دوم به مصاف هم می‌روند.

دوبازی این تورنمنت از شبکه سوم و دوبازی نیز از شبکه ورزش صداوسیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

البته در جریان قرعه کشی، نماینده باشگاه فولاد به ساعت برگزار مسابقات اعتراض کرد که بر این اساس قرار شد در صورت موافق صداوسیما برای پخش این بازی‌ها، بازی اول در ساعت ۱۸ و بازی دوم در ساعت ۲۱ برگزار شوند.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا