اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

جام جهانی ۲۰۲۲: برتری پرگل فرانسه قهرمان مقابل استرالیا

تیم ملی فوتبال فرانسه در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از سد استرالیا گذشت.

به گزارش یشرو ورزش، در آخرین بازی از سومین روز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و استرالیا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الجنوب مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود فرانسوی‌ها خاتمه پیدا کرد.

گل‌های فرانسه در این مسابقه را آدرین ربیو (۲۷)، اولیویه ژیرو (۳۲ و ۷۱) و کیلیان امباپه (۶۸) به ثمر رساندند. تک گل استرالیا را هم کریگ گودوین (۹) وارد دروازه فرانسه کرد.

در این بازی اولیویه ژیرو گل دوم و چهارم خروس‌ها را به ثمر رساند تا به رکورد ۵۱ گل برای تیم ملی فرانسه دست یابد و به رکورد بیشترین گل در تاریخ فوتبال فرانسه برسد، اما نکته ناراحت کننده برای دشان و شاگردانش مصدومیت لوکاس هرناندز بود که در دقیقه ۱۳ مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند.

فرانسه با این پیروزی برای سایر مدعیان قهرمانی رجزخوانی کرد و نشان داد که امسال به دنبال تکرار عنوان قهرمانی است. شاگردان دشان با این پیروزی ۳ امتیازی شدند و در صدر گروه D قرار گرفتندو پس از فرانسه تیم‌های تونس و دانمارک با یک امتیاز قرار دارند و استرالیا بدون امتیاز چهارم است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا