اخبار ورزشیورزش های رزمی

ثوری: بوکس روزهای سختی در پیش دارد/ شانس آوردیم اعزامی به مسابقات نداریم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: روزهای سختی را پیش‌رو داریم و باید برای بهترین عملکرد در این شرایط خود را آماده کنیم.

به گزارش پیشرو اسپرت، حسین ثوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دعوت از بوکسورهای برتر کشور به اردوی تیم ملی، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور ملاک اصلی برای انتخابی تیم ملی است. اما با شرایط بیماری کرونا پیش‌بینی می‌شود که تا پایان امسال هم نتوانیم این رقابتها را برگزار کنیم. باید برای شرکت در پیکار گزینشی المپیک به میزبانی فرانسه شش بوکسور را انتخاب کنیم. بر این اساس تنها راهی که ترکیب تیم ملی را ببندیم، باید بهترین نفرات به صورت وزن به وزن به اردوی تیم ملی دعوت شوند و برترین بوکسورها برای حضور در رقابتهای فرانسه انتخاب شوند.

وی افزود: با نظر کادر فنی باید بهترین راه را برای انتخاب نفرات برتر تعیین کنیم. با توجه به پروتکل‌هایی که به فدراسیون بوکس ابلاغ شده، نباید بیشتر از ۱۰ نفر در اردو حضور داشته باشند. همچنین نمی‌توانیم خوابگاه مجموعه ورزشی انقلاب را در اختیار بگیریم. باید برای اردونشینان حتما هتل بگیریم.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه روزهای سختی را پیش رو داریم، یادآور شد: با این وضعیت، قطعا به مشکل برخواهیم خورد. منتها خود را باید برای روزهای سخت آماده نگه داریم و بتوانیم با مدیریت خوب، از حداقل‌‌ها بهترین نتیجه را به دست بیاوریم. نباید از برنامه خود عقب بیفتیم و هر طور شده راهکار مناسب را پیدا کرده و با دوندگی‌ بیشتر، بوکس ایران را به خوبی هدایت کنیم. باید بهترین اتفاقات را در دوره خودمان رقم بزنیم.

ثوری در مورد اینکه برای اعزام به مسابقات با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند، عنوان کرد: با توجه به شرایط بد اقتصادی و تحریم ظالمانه بر علیه کشورمان و با بی‌پولی‌ها، خیلی شانس آوردیم که اعزامی به مسابقات نداریم. قبلا یک تیم به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌کردیم، هزینه‌ بلیط‌ها ۸۰ میلیون تومان می‌شد. ولی هم اکنون فقط پول بلیط برای یک نفر ۶۰ میلیون تومان است.

 وی با اشاره به اینکه تمام تلاش‌مان این است که با شش بوکسور به مسابقات گزینشی المپیک برویم، گفت: موافقت یا عدم اعزام تیمها به مسابقات با تصمیم شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان است. همیشه در بحث اعزام به مسابقات، کیفیت اهمیت دارد نه کمیت. می‌گویند نفراتی را به رویداد بین‌المللی ببرید که بهترین هستند و شانس مدال دارند. این موضوع دغدغه همیشگی ماست. فقط آمادگی نفرات بر عهده فدراسیون‌هاست.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه در جذب اسپانسر مشکل داریم، خاطرنشان ساخت: چون مسابقه و برنامه‌ای نداریم اسپانسری در بوکس حضور پیدا نکرده، ولی با این حال حداقل حقوق و رفاه را برای ملی‌پوشان فراهم کرده‌‌ایم، با اینکه شایستگی‌شان بیشتر از اینهاست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا