اخبار ورزشیاسلایدر اصلیتوپ و تورویژه‌های خبری

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در جایگاه سوم آسیا قرار گرفت

تیم ملی هندبال ساحلی ایران به مقام سوم مسابقات قهرمانی آسیا رسید.
به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مقابل ویتنام به برتری برسد و عنوان سومی قاره آسیا را کسب کند.

ملی‌پوشان ایران از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند و گیم نخست این دیدار را با نتیجه ۱۷ بر ۹ به سود خود به پایان رساندند. در گیم دوم نیز روند برتری ملی‌پوشان ایران ادامه یافت و با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ به پایان رسید تا در نهایت بازی ۲ بر صفر به سود ایران تمام شود.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران با ترکیب کاملا متفاوت از دوره پیشین رقابت‌های قهرمانی آسیا و با میانگین سنی ۱۸٫۶ سال عنوان جوان‌ترین تیم آسیا را در اختیار داشت.

ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل عربستان ۲ بر یک پیروز شدند، در دومین دیدار کره‌جنوبی را ۲ بر صفر شکست داده بودند، در سومین دیدار مقابل فیلپیین ۲ بر صفر پیروز شدند و در آخرین دیدار مرحله گروهی، ۲ بر صفر مقابل قطر مغلوب شدند. تیم ملی هندبال ساحلی ایران در دیدار نیمه‌نهایی مقابل عمان ۲ بر صفر شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رسیده بود.

آراد حسینی، محمد مهدی حیدریان، حامد شمس، علی پیرزاده اهوازی، مصطفی انتشاری، علی سعیدی، علی حیدریان، حسین حیدریان، علیرضا علیپور و سروش قاسمی با هدایت مهدی قشقایی‌راد، ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا تشکیل می‌دادند.

 

تهیه و تنظیم خبر:علی اسعدی راد/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سه =

دکمه بازگشت به بالا