اخبار ورزشیفوتبال ایران

تیم ملی فوتسال مرداد سال آینده با ژاپن بازی تدارکاتی برگزار می کند

سرمربی تیم ملی فوتسال خبر از دو بازی دوستانه با تیم ملی ژاپن در مرداد داد.

به گزارش پیشرو ورزش، سید محمد ناظم الشریعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار دوستانه با تیم ملی ژاپن اظهار داشت: بعد از لغو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال ژاپن در فروردین، بالاخره شب گذشته با هماهنگی عباس ترابیان ریس سابق کمیته فنی و تلاش کمیته فوتسال مقرر شد ما دو دیدار دوستانه با تیم ملی ژاپن برگزار کنیم.

وی گفت : شب گذشته طی قراردادی قرار شد که تیم ملی فوتسال در مرداد  سال آینده دو دیدار با تیم ملی ژاپن داشته باشد و همچنین مقرر شد که ۲۶ مرداد ما به ژاپن اعزام شویم و در تاریخ ۲۸ همین ماه اولین دیدار خود را در شهر شیزوئوکا برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:  بازی دوم تیم ملی در ۳۱ مرداد در شهر اوساکا برگزار می‌‌‌شود این اولین دیدار رسمی و تدارکاتی تیم ملی است که برای سال آینده قعطی شده است. این دو دیدار خیلی می‌‌‌تواند قبل از جام جهانی برای ما مفید باشد و بازیکنان را یک محک جدی بزنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا