اخبار ورزشیفوتبال جهان

تیم ملی فوتبال ایتالیا به رکوردی تاریخی رسید

تیم ملی ایتالیا  توانست رکوردی تاریخی از خود به جا گذارد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در دیدار مقابل سوئیس به تساوی بدون گل رسید تا یک رکورد خارق‌العاده از خود به جا گذارد.

تیم ملی ایتالیای مانچینی از سال ۲۰۱۸ در ۳۶ بازی اخیر خود هیچ شکستی را تجربه نکرده است. آنها توانستند به شکست‌ناپذیرترین تیم ملی دنیا بدل شوند. تیم ملی برزیل در بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۶ و تیم ملی اسپانیا در بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ چنین آماری را از خود به ثبت رساند ولی ایتالیای مانچینی رکورد آنها را هم شکست.


بازی شب گذشته تیم ملی ایتالیا مقابل سوئیس به تساوی بدون گل رسید. در این مسابقه جورجینیو یک پنالتی از دست داد

آخرین باخت آتزوری تحت هدایت مانچینی به تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۹ شهریور ۹۷) بازمی‌گردد و به عبارتی این تیم ۳ سال است هیچ باختی را تجربه نکرده است.

تیم ملی ایتالیا با هدایت مانچینی توانست پس از ۵۳ قهرمان اروپا نام گیرد و با شکست انگلیس فاتح یورو ۲۰۲۰ شود. این تیم در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی نیز نمایش خوبی داشته و به نظر می‌تواند به این رقابت صعود کند. آنها در جام جهانی ۲۰۱۸ با جان پیر ونتورا به جام جهانی صعود نکردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا