اخبار ورزشیورزش بانوان

تکواندو ترکیه|پایان کار دختران با کسب ۷ مدال طلا و برنز

تورنمنت بین المللی ترکیه در حالی به پایان رسید که دختران تکواندو کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۵ برنز در این رویداد شدند.

به گزارش پیشرو اسپرت به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین المللی ترکیه از صبح امروز (دوشنبه – ۱۴ بهمن ماه) در دو بخش کیوروگی و پومسه و سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در “استانبول” ترکیه آغاز شد و به مدت ۵ روز ادامه دارد.

رقابت های رده سنی بزرگسالان امروز برگزار شد که غزل سلطانی در وزن ۴۹- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم، تینا مدانلو در وزن ۵۷- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن ۶۲- کیلوگرم، کیمیا همتی، ملیکا میرحسینی و یلدا ولی نژاد در وزن ۶۷- کیلوگرم و زینب اسماعیلی در وزن ۷۳- کیلوگرم تکواندوکاران کشورمان بودند. همچنین اکرم خدابنده نیز به صورت شخصی برای حضور در این رقابت ها اقدام کرده بود.

در پایان این رقابت‌ها، ملی پوشان دختر تکواندو ایران توانستند  ۲ مدال طلا (غزل سلطانی – ناهید کیانی) و ۵ برنز (تینا مدانلو – طیبه پارسا – یلدا ولی نژاد – زینب اسماعیلی – اکرم خدابنده) کسب نمایند.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان است.

تورنمنت ترکیه G1 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳٫۶۰ امتیاز تعلق می گیرد.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا