اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

توضیح فدراسیون کشتی از حراست وزارت ورزش بابت اتفاقات رخ داده در سالن

فدراسیون کشتی در مورد اتفاقات ایجاد شده در مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی که امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، از حراست وزارت ورزش و جوانان توضیح خواست.
به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از فدراسیون کشتی، در پایان کشتی حسن یزدانی و علیرضا کریمی نمایندگان وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد، هجوم تماشاگر سبب اخلال در برگزاری مسابقات شد. این در حالی بود که حراست فیزیکی مجموعه آزادی، علیرغم تمام زحماتی که کشیدند موفق به برقراری نظم نشدند و مدیر حراست وزارت ورزش باید پاسخگوی این بی‌نظمی باشد.

عدم اتخاذ تصمیات و ایجاد تمهیدات لازم برای ایجاد نظم در سالن برگزاری، می توانست عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. بدون شک حسن یزدانی سرمایه ملی کشور و یکی از برندهای ورزش ایران در جهان محسوب می‌شود.

این اتفاق در حالی رخ داده است که ریاست محترم حراست وزارت ورزش چندی پیش مصاحبه‌ای درباره چرایی پیگیری احقاق حق کشتی کرده بود و جا دارد توضیح دهند چرا این بی‌نظمی در سالن ۱۲ هزارنفری رخ داده است.

متأسفانه پژمان درستکار، امیرحسین زارع، حسن یزدانی و کامران قاسمپور با هجوم تماشاگران به تشک مسابقات، دچار آسیب دیدگی‌های جزئی شدند.

باید بدانیم که کشتی بعنوان ورزش اول ایران از پایگاه بزرگ مردمی برخوردار است و همانطور که دیدید تماشاگران علاقمند در جمعیت چند هزار نفری حضور چشمگیری در سالن مسابقات داشتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =

دکمه بازگشت به بالا