اخبار ورزشیفوتبال ایران

توضیح خداداد درباره شائبه قهر از ورزشگاه

خداداد عزیزی اعلام کرد قهری در کار نبوده و ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد را ترک نکرده است.
به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از “ورزش سه”، یکی از حواشی مهم تقابل ایران و لبنان شایعه ای بود که درباره خداداد عزیزی پیش آمد؛ در این خصوص گفته می شد ازدحام شدید جمعیت مقابل ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد سبب شده تا خداداد عزیزی نتواند وارد ورزشگاه شود.
در این باره شایعه شده بود که خداداد عزیزی وقتی با ممانعت ماموران برای ورود به ورزشگاه مواجه شده، به حالت قهر ورزشگاه را ترک کرده اما این پیشکسوت چنین موضوعی را رد می کند.
خداداد در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص عنوان کرد: من داخل ورزشگاه بودم و به خاطر اینکه قرار بود مراسمی را برگزار کنیم، به بیرون از ورزشگاه آمدم. به دلیل شلوغی و ازدحام جمعیت این مراسم برگزار نشد و حتی خبرنگاران را هم آنجا مشاهده کردم.
وی افزود: قهری در کار نبود و جو ورزشگاه طوری بود که اینطور تصور شد که من از ورزشگاه بیرون آمدم و استادیوم را ترک کرده ام. در حالی که اینطور نبود و فقط برای دقایقی به بیرون از ورزشگاه آمدم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یک =

دکمه بازگشت به بالا