اخبار ورزشیفوتبال ایران

توضیحات معاون حقوقی پرسپولیس درخصوص جلسه رسیدگی به حواشی دربی، پرونده رادو و استوکس

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درمورد جلسه امروز کمیته انضباطی برای رسیدگی به پرونده حواشی دربی ۹۸ پایتخت ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، حسین دوام پس از جلسه امروز کمیته انضباطی که برای بررسی حواشی دربی ۹۸ پایتخت برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

گزارشات ناظر داوری و ناظر فدراسیون ارائه شد. یحیی گل محمدی هم از خودش دفاع کرد و ما هم صحبت‌هایی برای گفتن داشتیم.

وی درمورد اینکه آیا روند جلسه مثبت بود، عنوان کرد: مثبت بودن به چه معنا و چه تفسیر؟

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا امیدوار است پس از برگزاری این جلسه یحیی گل محمدی محروم نشود، گفت: صد در صد جلسه در راستای کشف حقیقت بود. کمیته انضباطی اقداماتی انجام خواهد داد و حکمی صادر می‌شود که به جامعه فوتبال کمک کند.

دوام درخصوص دلیل غیبت استقلالی ها در این جلسه، پاسخ داد: باشگاه استقلال شاکی نبوده و سمتی نداشته است‌. گزارش‌ها از مراجع ذی صلاحی ارسال شده که سمت داشته‌اند و ما هم پاسخ مقتضی دادیم.

وی درباره اینکه ظاهراً بهزاد غلامپور، مربی استقلال هم به جلسه احضار شده بود، گفت: بحث این موضوع جدا است و در جلسه دیگری باید جواب بدهند‌.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره زمان صدور رای کمیته انضباطی گفت: باشگاه پرسپولیس سخنگو دارد و این مسائل را از او بپرسید. به ما چیزی نگفته اند و مبهم بود.

دوام درخصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت بوژیدار رادووشوویچ از پرسپولیس، توضیح داد: اینجا جای این سوال نیست. رادو شکایت کرده و ما هم به فیفا جواب دادیم. شکایت او به باشگاه رسیده و جواب هم ارسال کردیم. دفاعی فراتر از حد تصور داشتیم.

وی درباره اینکه آیا امکان دارد با این دفاع پولی که باید باشگاه پرسپولیس در این پرونده پرداخت کند کمتر شود، پاسخ داد: مستنداتی ارائه شده که به هیچ عنوان ادعای رادو پذیرفتنی نیست.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره اینکه رادو مدعی است سرخ‌پوشان امضاء او را جعل کرده اند، خاطرنشان کرد: این صرفا یک ادعا است و مستنداتی داریم که پول را به او پرداخت کرده ایم.

وی درمورد پرونده باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل زاده و آنتونی استوکس اظهار داشت: حق مسلم رسانه ها است که به آنها اطلاع رسانی شود. از طریق روابط عمومی به این مسائل پاسخ داده می‌شود. هر چه بگویم جای حرف و حدیث باقی می‌ماند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درمورد آخرین وضعیت پرونده استوکس، گفت: من هیچ اطلاعی درباره این پرونده ندارم زیرا لایحه دفاعی ما هنوز تکمیل و تنظیم نشده است.

دوام درخصوص مسدود بودن حساب های باشگاه پرسپولیس، گفت: این موضوع را از معاون مالی و اداری باشگاه بپرسید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا