اخبار ورزشیفوتبال ایران

توضیحات بهروان در مورد مدرک مدیریتی سرپرستان تیم‌ها؛مدیران برنامه ریز باشند نه مسئول تدارکات

رئیس اسبق کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: متاسفانه برخی از مدیران تیم‌ها کار مسئول تدارکات تیم‌ها را انجام می‌دهند در حالیکه آنها نفر اول تیم هستند و باید کارهای مدیریتی و برنامه‌ریزی انجام بدهند.

به گزارش پیشرو اسپرت، غلامرضا بهروان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه ظاهرا به باشگاه‌ها گفته شده باید مدیران تیم‌ها( سرپرست ها) مدرک مدیریتی داشته باشند، گفت: این مسایل که سرمربیان و سرپرست‌های تیم ها دارای مدارک باشند از جمله الزاماتی است که از گذشته وجود داشته است. در حال حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هم سرمربیان باید مدرک حرفه‌ای داشته باشند تا بتوانند هدایت فنی یک تیم را برعهده بگیرند. در مورد سرپرست‌ها که همان مدیران تیم‌ها محسوب می‌شوند نیز قرار است افرادی که دارای مدرک مدیریت و تجربه مدیریتی دارند به کار گرفته شود.

وی افزود: مساله مربوط به مدیران تیم‌ها نیز اتفاق خوبی است که از سوی فدراسیون و یا سازمان لیگ در حال اجرایی شدن است و بهتر است افراد تحصیلکرده و دارای تجربیات مفید مدیریتی در این سمت فعالیت کنند. این یکی از اتفاق‌های خوب در فوتبال ما می‌تواند باشد. افراد می‌توانند در دانشگاه‌ها دوره‌های مدیریتی را بگذرانند یا حتی فیفا و کنفدراسیون فوتبال اسیا نیز دوره‌هایی برای مدیریت فوتبال دارند. خود من دوره مدیریت پیشرفته در فوتبال را گذرانده‌ام با این حال اگر اکنون نیز فدراسیون فوتبال دوره آموزشی مدیریت بگذارد اولین نفر در آن شرکت خواهم کرد.

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌توانند برای مدیران تیم‌ها دوره‌های آموزشی مدیریت برگزار کنند. متاسفانه در حال حاضر شاهد هستیم برخی از سرپرست‌های تیم‌ها امور مربوط به مسئول تدارکات تیم‌ها را انجام می‌دهند در حالیکه آنها نفر اول تیم‌ هستند و باید امور مدیریتی و برنامه‌ریزی در تیم‌ها را به درستی انجام بدهند و کمک حال سرمربی تیم باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا