اخبار ورزشیفوتبال جهان

توصیه به مهاجم لایپزیگ: برباتف: تیمو ورنر، به بایرن برو!

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال بلغارستان به گلزن تیم آر.ب لایپزیگ در مورد انتخاب آینده اش توصیه کرد.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، دیمیتار برباتف در دوران جوانی سال ها در فوتبال باشگاهی آلمان و انگلیس بازی کرد.

وی در سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ عضو بایرلورکوزن آلمان بودو در سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ بازی برای ۳ تیم انگلیسی تاتنهام هاتسپر، منچستریونایتد و فولهام را تجربه کرد. بر همین اساس با ۲ فوتبال ممتاز قاره سبز به خوبی آشناست.

برباتف که سابقه انجام ۷۸ بازی برای تیم ملی بلغارستان را در کارنامه اش دارد و برای آن نیز ۴۸ گل زده، در مصاحبه ای با یکی از سایت های اروپایی به تیمو ورنر ، مهاجم تیم ملی آلمان و عضو آر.ب لایپزیگ توصیه کرد، در کشورش به کار ادامه دهد.

در شرایطی که از مدت ها قبل بحث حضور این فوروارد ۲۳ ساله در تیم های بایرن مونیخ، چلسی و لیورپول مطرح است، برباتف گفت: من اگر جای ورنر بودم، به بایرن مونیخ می رفتم و به انگلیس نمی آمدم.

وی افزود: بایرن هر سال در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند و قهرمان تقریبا دائمی بوندس لیگاست. ضمن آنکه با لیگ کشورش به خوبی آشناست و می تواند پیشرفت کند.

برباتف تصریح کرد: به نظر من او خیلی سریع تر از آنکه در انگلیس پیشرفت کند، می تواند در آلمان به شرایط بهتری برسد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا