اخبار ورزشیفوتبال جهان

توصیه‌ زیدان به اودگارد چه بود؟ /ستاره مادرید: بازیکنان رئال کار مرا ساده کردند

اودگارد، جوان ۲۱ ساله رئال مادرید که به قهرمان آینده این باشگاه لقب گرفته پس از جدال مقابل سوسیداد از شرایط اولین بازی برای کهکشانی‌ها سخن گفت.

به گزارش پیشرو اسپرت، رسانه‌های اسپانیایی درست پیش‌بینی کرده بودند و زیدان از «مارتین اودگارد» در ترکیب رئال مادرید استفاده کرد.

ستاره نروژی ۲۱ ساله که قهرمان آینده رئال مادرید است( در اینجا بخوانید)،‌ شب گذشته در اولین بازی لالیگایی کهکشانی‌ها به میدان رفت.

حضور او باعث شد تا کاسمیرو نیمکت نشین شود و شاید این بازیکن بتواند در بازی‌های آینده حتی مودریچ یا والورده را نیز نیمکت نشین کند.

اودگارد اکنون قهرمان جدید رئالی‌هاست و زیدان باید به شدت مراقب باشد تا این ستاره جوان به خوبی پیشرفت کند. مارتین اودگارد در بازی مقابل رئال سوسیداد ۶۹ دقیقه بازی کرد.

زیدان پس از بازی از او تمجید کرد و اوگارد نیز به سوژه رسانه‌ها بدل شد.(صحبت‌های زیدان را در اینجا بخوانید)

ستاره نروژی رئال مادرید پس از این بازی گفت: زیدان از من خواست تا به تیم کمک کنم،‌ شانس گلزنی ایجاد کنم و حتی گل بزنم. من باید بین خطوط حرکت می‌کردم. فضای بین خطوطی که ایجاد کرده بودیم جای من بود و وظیفه من قرار گرفتن در این فاز تهاجمی بود. من باید از آن طریق به دروازه حریف حمله می‌کردم.

اودگارد گفت:همیشه اولین بازی سخت است و این مسئله را به خوبی می‌دانم. البته رئال مادرید بازیکنان بسیار خوب و سطح بالایی دارد که کار من ساده‌تر می‌شود.

ستاره آینده‌دار رئال مادرید تصریح کرد: من از عملکردم در اولین بازی راضی هستم ولی ما نتوانستیم به پیروزی دست یابیم. به همین خاطر خیلی خوشحال نیستم که این بازی با برد رئال به پایان نرسید. بازی کردن برای رئال مادرید اتفاق خیلی خوبی برای من بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا