اخبار ورزشیفوتبال ایران

تورنمنت فوتسال ۳ جانبه بهمن ماه در شیراز برگزار می شود

رئیس کمیته فوتسال گفت: طبق برنامه قرار است تیم ملی در بهمن ماه یک تورنمنت ۳ جانبه در شهر صدرای شیراز برگزار کند.

داود پرهیزکار در گفتگو با خبرنگار ورزشی فارسدر مورد آخرین وضعیت و اردوهای تیم ملی فوتسال اظهار داشت: تا زمان برگزار جام ملت‌ها در کویت، دو فیفادی در پیش داریم که بهمن و اسفند ماه است.

وی افزود: طبق برنامه‌‌ریزی که انجام شده، قرار بود که فیفا دی بهمن در اردبیل با یک تیم اروپایی یا آسیایی برگزار شود که  به دلیل بعضی مشکلات آن را به شهر صدرای شیراز منتقل کردیم. قرار است تیم ملی یک تورنمنت ۳ جانبه در این شهر برگزار کند.

ریس کمیته فوتسال در پاسخ به سوالی که چه تیم‌های در این تورنمنت شرکت می‌کنند، گفت: با چند کشور مکاتباتی داشتیم و منتظریم پاسخ دهند. اکنون به تعطیلات ژانویه برخورد کردیم و بعد از آن و پاسخ مکاتبات، نام شرکت کنندگان در تورنمنت را اعلام می‌کنیم.

پرهیزکار در خصوص برگزاری فیفا دی اسفند ماه عنوان کرد: قرار است دو بازی دوستانه در کویت میزبان جام ملت‌ها داشته باشیم. بعد از آن به ایران بر می‌گردیم و تیم ملی با نفرات اصلی کار خود را تا پایان جام ملت‌ها ادامه می‌دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا