اخبار ورزشیورزش های رزمی

تورنمنت بین المللی تکواندو صربستان| ایران بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد

مردان ملی پوش تکواندو کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز توانستند عنوان نایب قهرمانی تورنمنت بین المللی صربستان را به نام خود ثبت نمایند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هجدهمین تورنمنت بین المللی صربستان در رده سنی بزرگسالان با حضور ۲۸۵ هوگوپوش امروز (یکشنبه – ۵ آبان ماه) در شهر “بلگراد ” برگزار شد.

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان به منظور کسب امتیاز در راستای ارتقاء رنکینگ المپیکی که سال پیش از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو از اهمیت ویژه ای برخوردار است با ۶ هوگوپوش در این رویداد حضور پیدا کرده است.

 آرمین هادی پور (وزن ۵۸- کیلوگرم)، فرزان عاشورزاده (وزن ۶۳- کیلوگرم)، سروش احمدی (وزن ۶۸- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن ۷۴- کیلوگرم)، سجاد مردانی (وزن ۸۷+ کیلوگرم) و سعید رجبی (وزن ۸۷+ کیلوگرم) هوگوپوشان اعزامی به این رویداد بودند.

در پایان این رقابت‌ها با کسب ۲ مدال طلا (احمدی و حسینی)، یک نقره (هادی پور) ، ۳ برنز (عاشورزاده، مردانی و رجبی) و ۲۰ امتیاز مردان ملی پوش تکواندو کشورمان موفق شدند عنوان نایب قهرمانی را کسب نمایند؛ این رده بندی بر اساس مجموع تیمی مردان و زنان محاسبه شده است.

مکزیک با ۳ مدال طلا، یک نقره و ۲۴ امتیاز قهرمان شد و استرالیا با ۲ مدال طلا و ۱۴ امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

تیم ملی تکواندو ایران در این رقابت ها تنها در بخش مردان نماینده داشت.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبدالهی به عنوان مربی است.

این مسابقات G1 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳٫۶۰  امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 4 =

دکمه بازگشت به بالا