اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش بانوانویژه‌های خبری

تورنمنت آزاد تکواندو لبنان: کسب ۳ مدال طلا دختران ملی پوش کشورمان

در چارچوب تورنمنت آزاد تکواندو لبنان سه نفر از نمایندگان بانوان کشورمان موفق به کسب مدال طلای این دوره از رقابت ها شدند.

به گزارش پیشرو ورزش، تورنمنت آزاد تکواندو لبنان با حضور ۳۷۱ هوگوپوش در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به مدت ۳ روز در سالن “نوهاد نوفل” شهر بیروت برگزار خواهد شد که امروز شنبه ۱۶ مهرماه، زینب اسماعیلی نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در فینال این رقابت ها با انصراف نماینده اردن به مدال طلای تورنمنت آزاد بیروت دست یافت. در ادامه این مسابقات زهرا شیدایی در فینال وزن ۵۷- کیلوگرم با غلبه بر “آئون” از لبنان توانست مدال طلای این وزن را از آن خود کند.

در ادامه این مسابقات نرگس میرنوراللهی در فینال وزن ۶۲- کیلوگرم موفق شد برابر “روان رفیعی” از کشور مصر به برتری دست یابد و سومین مدال طلای بانوان در این رقابت ها را از آن خود کند.

هدایت تیم ملی تکواندو در گروه بانوان در این رقابت بر عهده ندا زارع است. مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می کند. در گروه مردان نیز بیژن مقانلو سرمربی و مسعود حجی زواره به عنوان مربی تیم ملی فعالیت می کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا