اخبار ورزشیفوتبال جهان

تن‌هاگ،‌پوچتینو،‌توخل؛ کدام مربی به بایرن مونیخ می‌آید؟

یک رسانه آلمانی پیش‌بینی کرد سرمربی فصل آینده بایرن از جمع اریک تن‌هاگ، مائوریسیو پوچتینو و توماس توخل انتخاب خواهد شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، سایت ورزش آلمان به مناسبت اتمام وقفه یک هفته‌ای مسابقات باشگاهی و از سرگیری لیگ‌های ممتاز اروپایی،‌گزارشی در مورد سرمربی آینده بایرن منتشر کرد.

این سایت نوشت مدیریت باشگاه مونیخی ۳ گزینه جدی را برای مربیگری تیم فوتبال خود در نظر گرفته‌اند.

این نفرات شامل اریک تن‌هاگ، سرمربی کنونی آژاکس آمستردام، مائوریسیو پوچتینو سرمربی اخراجی تاتنهام هاتسپر و توماس توخل سرمربی کنونی پاری‌سن‌ژرمن است.

گزارشگر این رسانه عنوان کرد با وجود تغییر و تحولی که هفته گذشته در راس کادر فنی تیم انگلیسی تاتنهام رخ داد، همچنان تن‌هاگ، گزینه شماره یک مونیخی‌ها برای فصل بعد است.

به باور مسئولان تصمیم‌گیرنده در این زمینه، تن‌هاگ به زبان آلمانی کاملا مسلط است و با توجه به حضورش در تیم آماتورهای بایرن در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ فضای کار را در تیم مونیخی به خوبی می‌شناسد.

از طرفی مائوریسیو پوچتینو، با خروج از نیمکت هاتسپر، از شانس خوبی برای هدایت تیم باواریایی برخوردار خواهد بود. مدیران بایرن از جمله کارل هاینس رومنیگه و حسن سالی حمیدزیچ اواخر هفته قبل حتی از طریق مدیر برنامه پوچتینو با وی تماس گرفته و نظرش را برای همکاری احتمالی جویا شدند.

سومین گزینه مورد نظر توماس توخل آلمانی  است که اکنون تجربه کار با بازیکنان بزرگی مثل نیمار را به تجربیات قبلی خود در تیم‌های ماینتس و بورسیادورتموند افزوده و می‌تواند مربی قابل‌اعتمادی برای سرخ‌پوشان مونیخی باشد.

بایرن حدود۳ هفته قبل بعد از باخت سنگین و ناباورانه ۵ بر یک در بوندس‌لیگا از اینتراخت فرانکفورت حکم عزل «نیکو کواچ» کروات را صادرکرد و در ۲ بازی با المپیاکوس (برد ۲ بر صفر) در لیگ قهرمانان و بورسیادورتموند(برد ۴ بر صفر) در لیگ ژرمن‌ها تحت هدایت هانس دیترفلیک، سرمربی موقتش به پیروزی رسید.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا