اخبار ورزشیورزش تهران

تقدیم گزارش یکساله هیئت اسکواش جنوب شرق به رئیس هیئت استان تهران

گزارش عملکرد یکساله هیئت اسکواش جنوب شرق به رئیس هیئت استان تهران تقدیم شد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت جنوب شرق تهران) با حضور در هیئت اسکواش استان تهران گزارش عملکرد سال ۱۳۹۹ این هیئت را به محمد آران (رئیس هیئت استان تهران) تقدیم کرد.

همچنین رئیس هیئت اسکواش استان تهران از فعالیت ها و اقدامات هیئت اسکواش جنوب شرق تهران طی سال ۱۳۹۹ تشکر  قدردانی نمود و یکی از برنامه های عملیاتی و مهم اسکواش جنوب شرق را تشکیل زیرساخت های این رشته ی ورزشی جذاب برشمرد.

حسین شیرازی مقدم نیز از حمایت های هیئت استان در پیشبرد اهداف ورزش اسکواش  جنوب شرق قدردانی نمود و بیان داشت در سال ۱۴۰۰ در راستای اهداف هیئت اسکواش استان تهران و توسعه و گسترش رشته های اسکواش و پدل در این حوزه جنوب شرق تهران با همراهی مسئولین و دلسوازن تلاش خواهیم نمود.

در پایان محمد آران (رئیس هیئت استان تهران) ، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت جنوب شرق تهران) و تیم همراه از مجموعه اسکواش شهید حیدرنیا بازدید بعمل آرودند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا