اخبار ورزشیورزش تهران

تقدیر فرمانداری تهران از فعالیت های جهادی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران

با حضور مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران از زحمات اعضای جهادگر هیئت اسکواش جنوب شرق تهران تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، با عنایت به فعالیت های جهادی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران در ایام مبارزه با ویروس منحوس کرونا ، از اعضای جهادی هیئت با حضور دکتر ایمان قربانی (مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران) به میزبانی روستای رندان تهران تجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم تقدیر ، حسین شیرازی مقدم (سرپرست هیئت ) ضمن خیر مقدم به حاضرین ، گزارشی از اقدامات جهادی هیئت اسکواش جنوب شرق با همکاری اداره ورزش و جوانان این حوزه را بیان داشت و سپس تقدیر از جهادگران هیئت با حضور دکتر قربانی ، حسین شیرازی مقدم و مهندس احمد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی انجام پذیرفت.

در پایان نیز حاضرین از فضای روستای تاریخی رندان با همراهی خانم احمد (دهیار روستا) بازدید بعمل آوردند.

شایان ذکر است به همت روابط عمومی فرمانداری تهران و به پاس تلاش های شبانه روزی صورت گرفته جهادگران هیئت اسکواش جنوب شرق تهران در مبارزه با ویروس کرونا ، این تقدیر انجام پذیرفت.

 

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا