اخبار ورزشیسایر اخبار

تقدیر بسیج ورزشکاران از نورعلی‌یف

سازمان بسیج ورزشکاران با انتشار بیانیه ای از حرکت ارزشی المار نورعلی‌یف کشتی گیر اوکراینی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در متن این بیانیه آمده است: «انقلاب، فکر است، اندیشه است، راه است؛ اگر مورد پسند و قبول یک ملّتی قرار بگیرد، به خودیِ خود آن ملّت آن را میپذیرد. ما مگر برای روز قدسِ امسال رفتیم به این کشورها گفتیم که شما بیایید راه‌پیمایی کنید؟ خودشان کردند، خودشان خواستند؛ خود مقاومت مورد قبول ملّتها قرار گرفت.» (بیانات ارزشمند امام خامنه‌ای در مراسم سی‌امین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)؛ ۱۴/۲/۱۳۹۸)

راهی که امام خمینی (ره) ۴۰ سال پیش آغاز کرد و امام خامنه‌ای با در دست گرفتن پرچم انقلاب، به آن ادامه داد، نه تنها روحیه آزادگی، ظلم‌ستیزی و مقاومت را در داخل کشور بیدار کرد، بلکه حالا با نفوذ معنوی انقلاب اسلامی در دل‌های مردمِ آزادۀ سرتاسر جهان، از منطقه خاورمیانه و کشورهای مرکزی آسیا تا آمریکا و اروپا، همگی فریاد آزادگی سر می‌دهند.

دیروز نیز بار دیگر این مسئله به نمایش درآمد و المار نور علی‌یف قهرمان کشتی‌ اوکراین که موفق به کسب نشان طلای مسابقات این کشور شده بود، با پیراهنی منقش به تصویر رهبر معظم انقلاب به روی سکو رفت تا با این کار خود حقایق زیادی بر مخالفان انقلاب اسلامی ایران روشن شود.

تصویر این قهرمان آزادۀ کشتی اوکراین با پیراهنی که تصویر امام خامنه‌ای روی آن حک شده بود، یکی از به یاد ماندنی‌ترین تصاویر تاریخ ورزش ایران و جهان خواهد بود که تا سال‌های سال در خاطره مردم آزادیخواه جهان نقش خواهد بست.

بسیج ورزشکاران ضمن تقدیر از حرکت المار نورعلی‌یف، به زودی در مراسمی از این قهرمان کشتی تجلیل به عمل خواهد آورد تا همبستگی و اتحاد میان ورزشکاران آزادیخواه جهان بیش از پیش محکم‌تر شود و باعث دلگرمی آنان در رقابت‌های بین‌المللی گردد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا