اخبار ورزشیورزش تهران

تقابل دوستی ها در مسابقه فوتبال دوستانه شرکت گاز و جوانان آینده نگر

مسابقه دوستانه فوتبال بین شرکت گاز استان تهران و کانون جوانان منطقه ۱۴ تهران (جوانان آینده نگر) با هدف نشاط،ورزش و سلامتی برگزار شد.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی کانون جوانان منطقه چهارده تهران، با دعوت کانون جوانان منطقه ۱۴ تهران از تیم فوتبال شرکت گاز استان تهران ، تیمهای فوتبال دو مجموعه در عین رقابت، رفاقتها را معنا کردند.

در این مسابقه ی دوستانه دو تیم ضمن ارایه یک بازی هدفمند و زیبا شعار “تا مهربانی راهی نیست ” را با حضور تماشاگران این رقابت به معرض نمایش گذاشتند.

شایان ذکر است این مسابقه به میزبانی تیم فوتبال جوانان آینده نگر در زمین مرحوم عابدی با حضور علی اسعدی راد (مشاور عالی کانون جوانان و مدیر پایگاه اطلاع رسانی جوانان آینده نگر) ، حسین شیرازی مقدم(دبیرکل کانون جوانان شهر تهران و دبیر منطقه ۱۴ ) ، مصطفی معطریان و حمید آذرنیک(پیشکسوتان فوتبال منطقه ) علیرضا جانبوری از مسئولین ورزشی، اعضای کانون جوانان و بازیکنان دو تیم برگزار شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا