اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

تصویب اساسنامه هیات فوتبال استان‌ها

اساسنامه هیات‌های فوتبال استانی به تصویب هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، پیرو تلاش کمیته امور استان‌ها جهت استانداردسازی ساختار تشکیلاتی هیأت‌های استانی و نظر به پیشنهادات هیات فوتبال استانهای سراسر کشور، تدوین اساسنامه جدید در دستور کار کمیته امور استان‌ها قرار گرفت که در نهایت با برگزاری نشست روز گذشته هیات رییسه فدراسیون فوتبال، این اساسنامه جهت ابلاغ و اجرا به تصویب رسید.

طهمورث حیدری رییس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال در این باره گفت: این اساسنامه باتوجه به پیشنهادات روسای هیات‌ها و اعضای مجمع فدراسیون جمع بندی شده است و پس از آن در کمیته امور استان‌ها به مدت یک سال و در قالب برگزاری شش جلسه با حضور آقایان براتی، ششگلانی، بیک وردی، طاهری، جعفرزاده و خانم علیپور و با هماهنگی و نظرات مثبت نصیرزاده سرپرست کمیته تدوین و تطبیق مقررات مورد بررسی قرار گرفت و در نشست روزگذشته هیات رییسه فدراسیون نیز اصلاحات جزیی دیگری روی آن انجام شد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال افزود: این اساسنامه منطبق با اساسنامه مورد تصویب فیفا و متناسب با شرایط هیات های استانی است. کمیته امور استان‌ها بالغ بر ۶٠ ساعت بررسی و هم‌اندیشی داشته تا کوچکترین مسایل نیز مورد بازبینی دقیق قرار بگیرد. اساسنامه هیات‌های استانی از روز گذشته، ٢٨ اسفند ١۴٠١ به اجرا درآمده است و جا دارد از همه روسای هیات‌های سراسر کشور و البته اعضای کمیته امور استان‌ها و اعضای هیات رییسه که اهتمام ویژه ای در جهت استانداردسازی و تصویب اساسنامه داشتند تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا