اخبار ورزشیفوتبال ایران

ترکی: انتخابات امروز، روز شکست فوتبال ما بود/ فوتبالی‌ها چشم دیدن یکدیگر را ندارند

پیشکسوت داوری گفت: فوتبالی‌ها چشم دیدن یکدیگر را ندارند و به نظرم انتخابات امروز، روز شکست فوتبال ما بود.

به گزارش پیشرو ورزش، محسن ترکی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امروز روز شکست فوتبال ما بود. خیلی ناراحتم که خود فوتبالی‌ها هم از تنها گزینه فوتبالی حمایت نکردند. مثل این است که خود ما فوتبالی‌ها هم چشم دیدن یکدیگر را نداریم.

وی ادامه داد: با این شرایط هر اتفاقی که در ۴ سال آینده سرمان بیاید، حق‌مان است و کسی حق ندارد، صحبت کند. با چند نفر از بزرگان که صحبت کردم این بود که گفتم اگر نمی خواهید حمایت کنید، حداقل بد او را نگویید. آنها می‌گفتند علی کریمی نمی‌تواند و توانایی‌اش را ندارد. ما یک برند فوتبالی را در عرصه‌های بین المللی می‌خواستیم که کمک کند.

پیشکسوت داوری در مورد اینکه دلیل رای نیاوردن کریمی را چه می‌دانید، گفت: یک مقدار تنگ نظری بین خود فوتبالی‌ها وجود دارد. البته در تمامی عرصه‌ها تنگ نظری وجود دارد و در صنف خبرنگاران هم شاید باشد، اما علت این کار را نمی‌دانم. شاید وعده وعیدهایی داده شده باشد، اما اینکه تنها گزینه فوتبالی  ۹ رای آورد، خیلی بد بود.

ترکی در مورد اینکه آیا روابط و پیشنهادهای مالی هم برای گرفتن رای در میان بود یا خیر گفت: من اصلا نمی‌توانم در مورد چیزی بگویم و نمی‌دانم. اما لابی و رایزنی را فوتبالی‌ها هم می‌توانستند داشته باشند و حمایت کنند. امیدوارم عزیزی خادم هم که رای آورد از فوتبالی‌ها در کنار خود استفاده کند.

وی در مورد اینکه ۴ سال آینده را چطور می‌بینید، عنوان کرد: بستگی به هیات رئیسه دارد که به چه شکل انتخاب شوند و کار کنند. اگر از برندهای فوتبالی کمک بگیرند، در عرصه‌های بین المللی می توانیم موفق باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 1 =

دکمه بازگشت به بالا