اخبار ورزشیفوتبال ایران

تراکتورسازی و تقوی بهترین‌های هفته شدند/ سپیدرود و هواداران سرخابی ناکامان هفته!

هفته هشتم لیگ برتر با برگزاری هشت بازی به پایان رسید و نتایج مختلفی در این هفته از لیگ برتر به دست آمد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه با برگزاری هشت بازی به پایان رسید و نتایج زیر به دست آمد:

استقلال صفر – پرسپولیس صفر

نفت مسجدسلیمان صفر – سپاهان ۲

تراکتورسازی ۶ – استقلال خوزستان صفر

ذوب‌آهن ۲ – نفت آبادان ۲

نساجی مازندران یک – سایپا یک

پارس جنوبی یک – پدیده یک 

پیکان یک – سپیدرود رشت صفر

فولاد یک – ماشین‌سازی یک

بازیکن هفته: آنتونی استوکس

بدون شک چهره برتر هفته هشتم لیگ برتر آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تیم تراکتورسازی است. این بازیکن با زدن چهار گل به استقلال خوزستان علاوه بر اینکه بعد از سال‌ها رکورد زدن سه گل در یک بازی در لیگ برتر را شکست نقش عمده‌ای در پیروزی پرگل سرخ‌پوشان تبریزی داشت و حالا بدون رقیب در صدر جدول گلزنان لیگ برتر است.

تیم هفته: تراکتورسازی تبریز

ضمن تقدیر از تیم فوتبال سپاهان عنوان تیم برتر هفته به تراکتورسازی تبریز می‌رسد. این تیم که در ابتدای لیگ نتایج خوبی کسب نکرده بود این روزها به شرایط ایده‌آل برگشته و پرگل‌ترین بازی لیگ تا اینجا را به سود خودش ثبت کرد. تراکتورسازی آرام آرام خودش را به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه می‌کند.

مربی هفته: محمد تقوی

ضمن تقدیر از امیر قلعه‌نویی که با تیم سپاهان موفق شد سه امتیاز شیرین در مسجدسلیمان به دست بیاورد عنوان مربی هفته به محمد تقوی مربی تیم تراکتورسازی تبریز می‌رسد که بعداز جدایی جان توشاک از این تیم به خوبی توانسته سرخ‌پوشان تبریزی را مهیا کند و آنها برد پرگلی مقابل حریف اهوازی خود به دست آوردند.

بازی هفته: تراکتورسازی – استقلال خوزستان

در حالیکه خیلی‌ها منتظر بودند دربی ۸۸ بازی هفته هشتم لیگ برتر لقب بگیرد اما در حضور این بازی کسالت‌آور بازی تراکتورسازی و استقلال خوزستان بدون شک بازی هفته نام خواهد گرفت چرا که در این بازی پرتماشاگر، تماشاگران و همه کسانیکه این بازی را دیدند علاوه بر گل‌های زیاد یک فوتبال تماشایی هم دیدند و بدون شک این بازی لایق عنوان بازی هفته خواهد بود.

ناکام هفته: سپیدرود رشت

در حالیکه عنوان ناکام هفته به همه کسانیکه منتظر دیدن دربی جذابی از استقلال و پرسپولیس بودند باید تعلق بگیرد اما این عنوان به علی کریمی و تیم سپیدرود رشت می‌رسد که در دو بازی متوالی اما سخت مقابل پرسپولیس و پیکان نتوانستند حتی یک امتیاز به دست بیاورند تا به نوعی  نماینده رشت در لیگ برتر ناکام هفته لقب بگیرد.

گلزنان لیگ:‌ 

هفت گل: آنتونی استوکس از تراکتورسازی

چهار گل: وحید خشتان از استقلال خوزستان، یونس شاکری از پدیده و کی‌روش از سپاهان

سه گل: علی علیپور از پرسپولیس، عیسی آل کثیر از پیکان، امین قاسمی‌نژاد از پدیده، علی دشتی از سایپا، ساسان انصاری از سپاهان، رضا خالقی‌فر از ماشین‌سازی، لوسیانو پری‌یرا از فولاد و ادی ارناندز از ذوب‌آهن

جدول لیگ برتر :

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا