اخبار ورزشیفوتبال ایران

تجمع هواداران پرسپولیس مقابل ورزشگاه درفشی‌فر

هواداران معترض تیم فوتبال پرسپولیس پس از اینکه اجازه پیدا نکردند مقابل ساختمان باشگاه تجمع کنند به همین دلیل این بار مقابل ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از سه روز تجمع هواداران تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه امروز به این هواداران معترض اجازه ادامه تجمع روبه‌روی ساختمان باشگاه پرسپولیس داده نشد.

از صبح امروز نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و جلوگیری از اتفاقات پیش‌بینی‌نشده مقابل ساختمان پرسپولیس حاضر شدند و اجازه تجمع به هواداران پرسپولیس داده نشد.

به همین دلیل هواداران معترض به جدایی برانکو، این بار مقابل ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کردند و تجمع آنها در این محل برگزار شد.

هواداران پرسپولیس که حدود ۵۰ نفر بودند، یک بیانیه امضا کردند که در این بیانیه درخواست‌هایی از باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود و قرار است این بیانیه به دست مسئولان باشگاه برسد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا