اخبار ورزشیورزش تهران

تجلیل از قهرمانان تهرانی در مسابقات اسکواش داخلی و بین المللی

به همت هیئت اسکواش استان تهران از قهرمانان اسکواش تهران ( سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ ) در مسابقات داخلی و بین المللی تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پیشرو ورزش، این مراسم که در فضایی صمیمی با حضور علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و محمد آران رئیس هیئت اسکواش استان تهران برگزار شد ، از قهرمانان تهرانی که حائز رتبه های اول تا سوم مسابقات قطر ، اوکراین ، ایران و… شده بودند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

پیرو این خبر محمد آران رئیس هیئت استان تهران عنوان داشت: با توجه به حضور ویروس کرونا در کشور نتوانسته بودیم مراسم تجلیل از زحمات قهرمانان خود را برگزار کنیم و بر آن شدیم که به پاس تلاش های ارزشمند قهرمانان تهران، از این عزیزان تجلیل کنیم.

به یاری خدا هم در شهریورماه سال جاری تجلیل از مقام آوران سال ۱۴۰۱ را خواهیم داشت.

رئیس هیئت استان تهران افزود: با توجه به کسب مقام سومی آقایان ملک ثابت و قاصد آبادی به همراه تیم ملی در مسابقات آسیایی، طی رایزنی با مدیر کل محترم ورزش استان خواستیم قطعه زمینی در اختیار این دو ورزشکار تهرانی گذاشته شود تا به تاسیس و توسعه ورزش اسکواش در استان پرداخته شود که مقرر شد طی نامه ای از طرف هیئت به اداره کل و سپس از طریق استاندار محترم تهران پیگیری و به سرانجام برسد.

در پایان این مراسم از بازیکنان زیر تجلیل شد.
نوید ملک ثابت ، سید محمد رضا ضیاکاشانی، ، سمیع اله قاصد آبادی، سپهر اعتماد پور ، محمد امین عطایی خواه(در رده سنی بزرگسالان) و ارشک احمد آبادی ، کوشا مصلحی ، باران محمد پور و پارمین نکو پایان (در رده سنی نوجوانان)

نویسنده و خبرنگار: شهرزاد قاسم زاده نوا/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − پنج =

دکمه بازگشت به بالا