اخبار ورزشیورزش تهران

تجدید میثاق خانواده ورزش و جوانان پایتخت با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)

خانواده بزرگ ورزش و جوانان پایتخت، امروز (۱۳ خرداد ماه) در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام تاریخی ۱۵ خرداد، با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های امام راحل (رض) تجدید میثاق کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، جامعه ورزش و جوانان پایتخت متشکل از “علی جوادی” مدیرکل، معاونین، مدیران ستادی و پرسنل اداره کل، همکاران، ورزشکاران و قهرمانان ادارات ورزش و جوانان حوزه های شمال غرب، جنوب غرب، شمال شرق، جنوب شرق و شهرستان های ری و شمیرانات، به همراه مسئولان برخی از هیات های ورزشی، صبح امروز در مرقد مطهر امام راحل حضور یافتند و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای قیام تاریخی ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.
خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان تهران، ضمن ادای احترام به معمار کبیر انقلاب، با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت نموده و بر ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا تاکید کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم گفت: طبق رسم هرساله جامعه ورزش استان تهران که در تمامی رویدادهای انقلابی و ملی حضور پرشوری داشته است، امسال نیز در این مراسم حضور پرشورتری از سال‌های گذشته را به نمایش گذاشت.
“علی جوادی” افزود: امروز شنبه سیزدهم خردادماه و در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام، نوجوانان، جوانان و قهرمانان ورزشکار استان تهران به نیابت از جامعه بزرگ ورزش استان با حضور در حریم حضرت امام مجدداً با آرمان‌های امام عزیز تجدید میثاق کردند.
وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران امسال در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) حضور پرشوری خواهند داشت و فردا در مراسم ۱۴ خرداد با برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری به همت جامعه ورزشکاران در صدد تدارک لازم برای برپایی یک مراسم باشکوه است.
مدیرکل ورزش و جوانان تاکید کرد: نوجوانان و جوانان ما می‌دانند با توجه به توانمندی‌هایی که دارند باید با تحصیل، تهذیب و ورزش، اخلاق را با علم و تلاش در عرصه‌های مختلف همراه کرده تا ان‌شاءالله بتوانند الگوهای خوبی برای جامعه ورزش ایران باشند.
جوادی ضمن تشکر از همه مربیان و رؤسای حوزه‌ها و شهرستان‌ها که کمک کردند تا این برنامه به‌نحو مطلوب انجام شود، ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با تلاش بیشتر در میادین بین‌المللی و در ورزش، منویات حضرت امام راحل را پیاده کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا