اخبار ورزشیفوتبال جهان

تاکیناردی: پیرلو کار سختی با یوونتوس پیش رو دارد/یک نصحیت برای او دارم

هافبک سابق یوونتوس به سرمربی جوان و جدید بیانکونری نصحیت کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، آلیسو تاکیناردی، هافبک سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا به آندره آ پیرلو، سرمربی جوان و جدید بیانکونری نصحیت کرد.

تاکیناردی در مصاحبه با نشریه «کوریره دلا اسپورت» ایتالیا، گفت: امیدوارم شانس با پیرلو یار باشد چون ماموریت بسیار سختی را دارد و به دلیل نبود تجربه کارش سخت خواهد بود. بدون شک او در ابتدای کارش دچار بحران و لغزش می شود ولی باید به او فرصت داد تا با ارتکاب اشتباهات تجربه کسب کند.

بازیکن سابق بیانکونری به پیرلو نصحیت کرد و گفت: او باید برای سیستم بازی خود در یوونتوس به فکر باشد. سیستم ۳-۳-۴ با حضور رونالدو و دیبالا جواب نمی دهد. نمی توانید از دیبالا تنها در سمت راست استفاده کنید چون خط میانی محرک اصلی اش را از دست می دهد.

تاکیناردی ادامه داد: کونته یک مربی توانمند است و خوشحالم در اینتر ماند. سری آ نیاز به مربیانی مثل کونته دارد. اگر او از نقل و انتقالات رضایت داشته باشد همه را می تواند شکست دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا