اخبار ورزشیفوتبال ایران

تاکید نمایندگان فیفا بر حق پخش در لیگ برتر

نمایندگان فیفا دیروز علاوه بر حضور در کمپ تیم های ملی و بازدید از امکانات این مرکز در سازمان لیگ برتر حاضر شدند و شیوه برگزاری بازی های لیگ برتر و امکانات نرم افزاری بازی ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  “ورزش سه”، در نشست نمایندگان فیفا در سازمان لیگ رضا کشوری فر دبیر سازمان لیگ، محمد صادق درودگر عضو هیات رییسه و مدیر بازاریابی، فریبرز محمود زاده مدیر نقل و انتقالات، مهدی کرامنی مدیر آی تی و رضا عبدی مدیر رده های سنی پایه حضور داشتند و هر یک گزارشاتی از حوزه خود ارایه دادند که الکترونیکی بودن کارهای اجرایی به خصوص کارهای مربوط به نقل و انتقالات مورد توجه نمایندگان فیفا قرار گرفت.

 

نکته قابل تامل در این نشست پی بردن نمایندگان فیفا به برقرار نبودن حق پخش در بازی های لیگ برتر بوده که در این باره صحبت های جامعی با صادق درودگر صورت گرفت. آنها برای اجرای این برنامه در بازی های لیگ برتر تاکید کردند و اذعان داشتند از این پس برنامه های فدراسیون های ملی به طور مستقل رصد خواهد شد و مورد حمایت فیفا خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا