اخبار ورزشیفوتبال ایران

تاکید سرپرست فدراسیون فوتبال بر حفظ سلامت اعضای تیم ملی

رییس فدراسیون فوتبال در تماس با حسن کامرانی‌فر خواستار انجام تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی اعضای تیم ملی در کره جنوبی شد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سید میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون طى دستور ویژه اى به کمیته بین الملل فدراسیون همچنین در تماس تلفنى با حسن کامرانى فر دبیرکل خواستار انجام اقدامات لازم جهت مراقبت از سلامتى اعضاى تیم ملى در سئول شد.

ماجدى در گفت و گو با کامرانى فر با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا در سئول گفت: علاوه بر مکاتبات رسمى با فیفا و AFC لازم است با همکارى سفارت جمهورى اسلامى ایران همچنین مذاکره با فدراسیون کشور میزبان نگرانى هاى فدراسیون ایران در خصوص سلامتى اعضاى تیم و اعتراض ما نسبت به برگزارى مسابقه با حضور ده ها هزار تماشاگر در این وضعیت نامناسب و بحرانى کشور کره جنوبى اعلام شود.

وی افزود : اولویت اصلى ما حفاظت از سلامتى اعضاى تیم ملى است و باید در این خصوص توجهات لازم از جانب کشور میزبان صورت بگیرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز در این گفت و گو به سرپرست فدراسیون اطمینان داد اقدامات و پیگیرى هاى لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا